וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי הבוס?" חוזרת? סוני עובדים על סדרת המשך בהשתתפות טוני דנזה ואליסה מילאנו

5.8.2020 / 11:34

קאמבק טלוויזיוני נוסף: "מי הבוס?" כנראה תשוב כסדרת המשך בהשתתפות שניים מכוכביה הגדולים - אליסה מילאנו וטוני דנזה. העלילה תחזור לדמויותיהם, האב טוני והבת סמנתה, ותתרחש 30 שנה לאחר אירועי עלילת הסדרה המקורית. טוני יצא לפנסיה, וסמנתה כעת אם חד הורית

"מתיחת פנים" לאליסה מילאנו/וואלה! NEWS

קאמבק טלוויזיוני נוסף בימי הקורונה: "מי הבוס?", אחת הקומדיות האהובות ביותר, מצויה בימים אלה בתהליכים לקראת שובה לטלוויזיה כסדרת המשך. בסדרה החדשה, שיפיקו אולפני סוני, צפויים טוני דנזה ואליסה מילאנו לשחזר את תפקידיהם מפעם. העלילה תחזור לדמויות שלהם, האב טוני והבת סמנתה, ותתרחש 30 שנה לאחר אירועי עלילת הסדרה המקורית. טוני כעת נמצא בפנסיה וסמנתה היא אם חד הורית שמתגוררת בבית מהסדרה המקורית.

"אני כל כך מתרגשת!", כתבה אליסה מילאנו באינסטגרם, "רציתי לשתף בזה הרבה זמן ועכשיו אני יכולה! הרגשנו שהזמן נכון לספר איפה הדמויות המדהימות האלה היום. אני לא יכולה לחכות עד שאשתף את הסיפורים שלהן אתכם. כל כך שמחה!"

טוני דנזה ואליסה מילאנו בסדרה "מי הבוס?". צילום מסך, צילום מסך
פעם הם נראו ככה. טוני דנזה ואליסה מילאנו/צילום מסך, צילום מסך

"מי הבוס?" עלתה לאוויר ב-1984 ושודרה שודרה עד 1992 ברשת ABC במשך 196 פרקים, ובישראל הועברה בערוץ הראשון. בשנות השמונים, הסדרה הפמיניסטית ושוברת הסטיגמות שיקפה את המציאות החברתית החדשה - משפחה מודרנית שבמרכזה אישה גרושה מצליחה בשם אנג'לה (אותה גילמה ג'ודית לייט) וגבר בשם טוני העובד במשק הבית ודואג לתחזוקתו ולגידול הילדים. אל טוני הצטרפה גם בתו, סמנתה. בבית גרו גם ג'ונתן, בנה של אנג'לה (השחקן דני פינטאורו), ואמה מונה, בגילומה של קתרין הלמונד, שמתה בפברואר של השנה שעברה. על פי הפרסום באתר דדליין, השחקנית ג'ודית לייט ודני פינטאורו תומכים בסדרה החדשה, והתקווה היא למצוא דרכים יצירתיות לשלב את דמויותיהם בסדרה.

דנזה שיחק בין השאר בגרסה האמריקאית של נטפליקס לסדרה הישראלית "השוטר הטוב". אליסה מילאנו שיחקה בין השאר בסדרות "מכושפות" ו"מאהבות", ואחראית על הפיכת ההאשטאג MeToo# לוויראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully