וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "מנאייכ": "צריך לשרוף במדינה הזאת הכול ולבנות מחדש"

7.8.2020 / 0:17

רועי עידן לא לוקח שבויים ב"מאנייכ" (כאן 11), וגם לא בפודקאסט שלנו - "המערכות כאן מחרבנות עלינו", "אם טרנטינו יחמיא לי, אחרבן על עצמי", "גנץ הוא כמו הדחליל ב'הקוסם מארץ עוץ'. האזינו

"מנאייכ" עלתה לאוויר בכאן 11 בתחילת השבוע, וכבר הספיקה להפוך לאחת הסדרות המקומיות המדוברות של העת האחרונה. חוזה מכירות עם אפל עוד אין, אבל ביקורות משתפכות מקיר לקיר, שיח ער ברשתות וקהל צופים אדוק בהחלט כבר יש.

מאחורי הסדרה עומד היוצר רועי עידן, שהיה חתום בעבר על פרויקטים מז'אנרים שונים ומשונים, בהם "כפולה", "פאנץ'", "זה לא הגיל", "ארבע על ארבע" ועוד, והשבוע הוא הגיע לפודקאסט של וואלה תרבות לדבר על הלהיט הטלווויזיוני.

בין השאר, עידן סיפר על ימיו במשטרה ועל השיעורים החשובים שלמד באותה תקופה. מערכת המשפט, למשנתו, "מחרבנת עלינו יותר מכולם", ובכלל לא היה מזיק לעשות כאן שינויים דרסטיים.

רועי עידן ואבנר שביט. אבנר שביט, מערכת וואלה!
רועי עידן/מערכת וואלה!, אבנר שביט

עידן מספר גם למה כתב את התפקיד הראשי במחשבה על שלום אסייג ולמה באופן כללי הוא מעדיף קומיקאים בתפקידים רציניים, מבטיח שהפרק הראשון הוא "דרדלה" לעומת ההמשך, מסביר למה אין ולא יהיו בסדרה סקס או עירום ומגיב לביקורות החריפות על השם שלה, שיש לו קונוטציות פוגעניות בערבית.

וגם: כמי שעבד בעבר בקמפיין של כחול לבן, הוא מגלה את דעתו על גנץ (נחשו לבד מהי) ומה היה מציע לאיזנקוט לעשות במקומו; כמי שהפך לאושיית טוויטר, הוא מסביר כיצד נהיה לחביב השמאלנים למרות דעותיו הימניות; כמי שחי בשכנות לקוונטין טרנטינו, הוא מספר מה יעשה אם יקבל ממנו מחמאות (להתעלף יהיה החלק הנעים); וכמי שמגיש ב"מהצד השני" פינה המצדדת בהפרטה ובשוק חופשי, הוא מצדיק את שיתוף הפעולה שלו עם תאגיד השידור הציבורי.

עקבו אחר הפודקאסט באפליקציות: הרשמו בספוטיפיי. הרשמו באפל.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully