וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי כספי קרא לנתניהו "דיקטטור" בסרטון והסיר אותו: "קיבלתי איומים"

10.8.2020 / 8:12

המוזיקאי העלה אמש סרטון בחשבון הפייסבוק שלו, שבו כינה את נתניהו "דיקטטור" בעקבות פגיעת הממשלה בתקציב הספרייה הלאומית. מאוחר יותר הסיר את הסרטון ואמר כי הדבר נעשה בעקבות איומים שקיבל על חייו. כספי: "אגיש תלונה למשטרה"

מאיה בן ניסן

המוזיקאי מתי כספי העלה אמש (ראשון) סרטון בחשבון הפייסבוק שלו, שבו כינה את נתניהו "דיקטטור" בעקבות הפגיעה בתרבות והקיצוץ החד של הממשלה בתקציב הספרייה הלאומית, שהוביל לכך שהשביתה את פעילותה ו-300 עובדיה יצאו לחל"ת. מאוחר יותר הסיר את הסרטון וטען כי הדבר נעשה בעקבות איומים שקיבל על חייו. כספי אמר לוואלה! תרבות כי בכוונתו להגיש היום (שני) תלונה למשטרה בעקבות האיומים.

בסרטון שהעלה כספי אמש הוא אמר: "אחרי שההוא מבלפור החליט לסגור את הספרייה הלאומית החלטתי להגיב. אני מציע שהדיקטטור ינהג על פי מה שהחליט. מאחר וסגר את כל מה שקשור בתרבות והרס את חיי כל העוסקים ביצירת התרבות, שיסיר מהקירות את כל התמונות התלויות שם ושייקח את יצירות האמנות המצויות בביתו וישמיד אותן מיד. כך יעשה גם לכל התקליטים, הדיסקים והדי-וי-די המצויים ברשותו וברשות הפרזיט שגר אצלו. שישרוף את כל הספרים שיש לו, שלעולם לא יצפה יותר בסרטים ושלא יאזין למוזיקה אף פעם. כך הוא יהנה יותר מהחיים שכפה על אזרחיו".

מתי כספי במופע "שירי אהבה" של זאפה. ניב אהרונסון
מתי כספי/ניב אהרונסון

מאוחר יותר, הסיר כספי את הסרטון, ובעמוד הפייסבוק הרשמי שלו נכתב: "לאור איומים שהאמן קיבל על חייו מיצורים נאלחים ששמם נרשם והנושא בטיפול, נאלצנו להסיר את הסרטון של האמן בו הוא מביע את כאבו על סגירת הספרייה הלאומית וקבורת התרבות במדינה, תוך שהוא פונה אל ראש הממשלה ומבקש שינהג על פי החלטותיו, וישמיד את כל חפצי האומנות, ציורים, פסלים, ספרים, דיסקים וסרטים שברשותו ושיחדול מלצפות בסרטים ולהאזין למוזיקה, ובכך הוא יהנה יותר מהחיים שכפה על אזרחיו. מעניין איך נקרא משטר כזה בארץ".

בשיחה עם וואלה! תרבות, כספי חזר ואמר כי קיבל איומים על חייו והוסיף כי בכוונתו להגיש היום (שני) תלונה למשטרה בעקבותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully