וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור כלפון החלים מקורונה ומשתחרר הביתה: "יוצא לפגוש את החיים שלי"

10.8.2020 / 11:41

לאחר 43 ימים של בידוד - קודם בבית חולים ואחר כך במלון קורונה, השחקן והיוצר ליאור כלפון החלים מהקורונה והוא שב היום לביתו. "בחיים לא שמחתי כל כך לקבל שלילי שני. ניצחתי את הקורונה ועכשיו כולם צריכים לשים מסיכות עד שיגיע החיסון ולקחת אחריות על החיים שלנו"

ליאור כלפון שוחרר מבית החולים/פייסבוק

"אתה לא יכול לעזוב אף פעם", שרה להקת האיגלס על "מלון קליפורניה". בניגוד אליו, ממלון הקורונה אפשר לעזוב. השחקן והיוצר ליאור כלפון החלים מהקורונה והוא משתחרר היום (שני) ממלון הקורונה באשקלון לביתו שבבנימינה. "בחיים לא שמחתי כל כך לקבל שלילי שני", כתב כלפון בעמוד הפייסבוק שלו. "אני תמיד כל כך חיובי, אבל עכשיו המילה 'שלילי' נשמעת כמו מילת קסם מעולם אחר. שלילי! יששש!!

"אחרי 43 ימים בבידוד, מתוכם שבוע אשפוז בבית חולים הלל יפה וחודש במלון הקורונה "הרלינגטון" באשקלון, אני סוף סוף יוצא חזרה הביתה היום לפגוש את המשפחה היקרה שלי ולפגוש את החיים שלי בחזרה", הוסיף כלפון. "ניצחתי את הקורונה! עכשיו כולנו צריכים לנצח אותה! לשים מסיכות עד שיגיע החיסון ולקחת אחריות על החיים שלנו שיחזרו כבר לשגרה ולשפיות. תודה לכולכם על האהבה והתמיכה שנתתם לי לאורך הדרך גיליתי המון חברים חדשים וטובים ואני מבטיח להמשיך ליצור ולהביא שמחה, חיוכים וצבעים לעולם".

מוקדם יותר אמר כלפון לוואלה! תרבות: "אני מרגיש סוף סוף טוב, תודה לאל שיצאתי מזה. מחכה לחבק את המשפחה שלי".

השחקן והיוצר ליאור כלפון, ביום שבו יצא מהבידוד ממלון הקורונה. עמוד האינסטגרם של ליאור כלפון, צילום מסך
"תודה לאל שיצאתי מזה. מחכה לחבק את המשפחה שלי"./צילום מסך, עמוד האינסטגרם של ליאור כלפון

כלפון חלה בקורונה ואושפז בתחילת יולי בבית החולים הלל יפה בחדרה במחלקת זיהומיות א' (מחלקת הקורונה) עם סיבוך של דלקת ריאות, שיעול כבד וחום גבוה. יממה לאחר אשפוזו הוא עדכן שכבר אין לו חום ובחילות אך הוא עדיין סובל משיעול קשה שמונע ממנו לדבר. באמצע יולי שוחרר מבית החולים והודיע בסרטון בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא חש טוב יותר. "המצב שלי משתפר, אני יכול קצת לדבר", כתב אז, "הייתי שבועיים וחצי בשתיקה מוחלטת בגלל השיעולים שהיו לי, אבל אני יכול לדבר. יצאתי מבית החולים ואני במלון קורונה ועכשיו אני בעצם צריך לחכות שאצא מהמחלה לחלוטין. באופן אירוני פתאום חשבתי על שם המשפחה של אמא שלי, קורוניו, זה קורונה בספרדית. מטורף. אני חושב שהמסר הכי טוב שצריך לעבור אל כולכם הוא שלקורונה אין הבדלי דת, גזע ומין היא פוגעת בכולם. זו מחלה קשה מאוד שמרגישה כמו השפעת הכי שטנית שאי פעם חוויתם".

בריאיון שהעניק בסוף השבוע לדנה ויס, סיפר כלפון על הרגע שחשב שהוא עומד לסיים את חייו: "השיעול היה האלמנט המרכזי ובבית החולים. בשלב מסוים, כשההתקפות חזרו, הגעתי לאיזשהו מצב של קוצר נשימה. זה ממש ברמה שאתה כמו בקשית, אתה שותה את האוויר ומה שעובר לך בראש זה: 'זהו, אני הולך למות'. אני בחיים לא הרגשתי את הדבר הזה שאין לי אוויר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully