וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתב והפרשן המדיני ברק רביד מצטרף לוואלה! NEWS

11.8.2020 / 11:15

רביד (40) מגיע לאתר עם ניסיון עיתונאי עשיר ככתב ופרשן מדיני בכיר בחדשות 10 ולאחר מכן בחדשות 13 וככתב מדיני בעיתון הארץ. הוא חתום על מאות חשיפות וראיונות פורצי דרך. רביד: "שמח וגאה להצטרף לאחד מכלי התקשורת המובילים והעצמאיים ביותר בישראל"

ברק רביד. יחצ, אתר רשמי
ברוך הבא. ברק רביד/אתר רשמי, יחצ

העיתונאי ברק רביד מצטרף לוואלה! NEWS ככתב ופרשן מדיני. רביד, בן 40, ייכנס לתפקידו במהלך השבוע. רביד מגיע לאתר עם ניסיון עיתונאי עשיר ככתב ופרשן מדיני בכיר בחדשות 10 ולאחר מכן בחדשות 13, ככתב מדיני בעיתון "הארץ" וכפרשן בתכנית הבוקר של ניב רסקין בגלי צה"ל.

רביד חתום על מאות חשיפות, כותרות בלעדיות, תחקירים וראיונות פורצי דרך בנושא יחסי ישראל-ארצות הברית, הגרעין האיראני, תהליך השלום הישראלי-פלסטיני ועוד. מבין הישגיו הבולטים בשנים האחרונות ניתן למנות את הפרסומים בנושא תכנית הסיפוח של נתניהו ובלימתה בידי הבית הלבן, שורת החשיפות על הקשרים הסודיים בין ישראל למדינות המפרץ, הריאיון ההיסטורי עם שר החוץ של בחריין ביוני 2019 וסדרת ראיונות בלעדיים עם בכירי ממשל טראמפ, ובראשם יועצו הבכיר של הנשיא ג'ארד קושנר.

"שלב מתבקש בהתפתחות המקצועית"

עורך וואלה! NEWS, מעין דגן, מסר: "אני גאה על הצטרפותו של ברק לאתר. מדובר בעיתונאי מקצועי ומוערך והגעתו היא חלק ממהלך כולל להבטחת המשך ההובלה של מערכת התוכן של וואלה! NEWS".

ברק רביד מסר: "אני שמח וגאה להצטרף לאחד מכלי התקשורת המובילים והעצמאיים ביותר בישראל. בעידן שבו החדשות והשיח הציבורי מתנהלים בעולם הדיגיטלי אני רואה בכך שלב מתבקש בהתפתחות המקצועית שלי ובמשימה העיתונאית שלקחתי על עצמי. אני מתחייב בפני קוראי וואלה! NEWS להמשיך ולספק את הסקופים הגדולים, החשובים והמעניינים ביותר בכל הנוגע לישראל ולאזור - בבית המקצועי החדש שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully