וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 שנה למות אלתרמן ולאה גולדברג: מה צפוי בפסטיבל המשוררים במטולה?

13.8.2020 / 6:00

אירוע השירה בניהולו האמנותי של בני ציפר יתקיים בספטמבר הקרוב בגרסה מקוונת. בין היתר יציין הפסטיבל 110 שנים להולדתו של נתן אלתרמן ו-50 שנים למותו, חמישים שנים למותה של לאה גולדברג ופאנלים עם משוררים כאגי משעול, צרויה שלו, ארז ביטון, א.ב. יהושע ואחרים

אייל מגד. יונתן בלום,
אייל מגד/יונתן בלום

פסטיבל המשוררים במטולה, אירוע השירה הגדול והחשוב ביותר בניהולו האמנותי של בני ציפר, יחגוג את שנתו ה- 23 במהדורה מקוונת בין התאריכים 3 ל-5 בספטמבר. הפסטיבל יציין 110 שנים להולדתו של נתן אלתרמן וחמישים שנים למותו, חמישים שנים למותה של לאה גולדברג, מפגשים ופאנלים עם משוררים ומשוררות, סופרים וסופרות, עורכים וחוקרי ספרות ושירה. פסטיבל המשוררים הוא מבית היוצר של בית הקונפדרציה בירושלים.

בין המשתתפים: מאיר שלו, א.ב. יהושע, אלי עמיר, איל מגד, צרויה שלו, ארז ביטון, אגי משעול, רוני סומק, חדוה הרכבי, דורי מנור, אהרן שבתאי, ומשוררי הדור החדש של שירת המצוקה והמחאה, מסיגל בן יאיר ורועי צ'יקי ארד ועד שלומי חתוכה וניסים ברכה. במהלך הפסטיבל יוענק פרס אביב לשירה לשנת תש"ף למשוררת, הסופרת ואשת החינוך הבדואית שיח'ה חליווה. הפסטיבל יינעל במופע הצדעה לפרופ' מנחם פרי - אחד מגדולי העורכים שעיצבו את פניה של השירה והסיפורת העברית בדור האחרון.

המנהל האמנותי בני ציפר מסר: "עם התקרב סוף שנת תש"ף החלטנו שאם אי אפשר להביא את הקהל למטולה - נביא את מטולה אל הקהל. בתהליך העבודה גילינו שיש בפורמט האינטימי של הזום יתרונות: זו הזדמנות לפגוש את היוצרים הגדולים לא עוד מעל במה, אלא במסגרת הביתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully