וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילה אלרואי: "מי שמאמין ליורם לס - שיטופל בידי יורם לס. הוא דמגוג שמסכן את הציבור"

13.8.2020 / 0:38

הקורונה בחיינו כבר חצי שנה וזה זמן לסיכום ביניים עם הילה אלרואי. פרשנית הבריאות של חדשות 13 התארחה בפודקאסט שלנו ודיברה על תפקוד נתניהו ("התחיל טוב והתרסק"), ההצהרות של גמזו ("התפחלצתי") והמפגש עם יורם לס ("אמר לי שהקורונה זו שפעת"). האזינו

הילה אלרואי היא פרשנית הבריאות של חדשות 13 במשרה מלאה, שהפכה ל-800 אחוז משרה בימי הקורונה. נוסף לכך, יש לה גם תפקיד לא רשמי: מעין פקחית שלא מחלקת דו"חות, אבל כל מי שרואה מיד ממהר לשים את המסיכה ומקפיד שתהיה מעל האף. גם כשהגיעה לפודקאסט של וואלה! תרבות, הקפידה שהשיחה תתנהל מאחורי מסיכות.

אלרואי שיחזרה איך זיהתה את עוצמת המגיפה שבועות לפני רובנו, הסבירה למה לא יצאה לבית קפה כבר חצי שנה וסיפרה על הרגע הכי דרמטי ומלחיץ שהיה לה בתקופה הזו. במהלך השיחה האישית, שמענו ממנה כיצד העובדה שהתגברה בעבר על סרטן השד משפיעה עליה בימים כאלה.

וכמובן שגם חילקנו ציונים - מה התקשורת היתה יכולה לעשות אחרת, מתי ההתנהלות של נתניהו יצאה משליטה, מה מדאיג בהצהרות של גמזו ולמה פרופ' יורם לס כל כך שרלטן ומסוכן?

וגם: על המשבר בחדשות 13, וד"ש לברק רביד שעבר מן הערוץ לוואלה! NEWS על מה שהיתה ממהרת לעשות לו היתה מפוטרת ממנו, על הקשר שלה עם ילדיה ועל הסיבות שהיא לא מתלהבת מסדרות בתי חולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully