וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמן העיצוב הבינלאומי גיל גורן השיק אתר שבו הוא מוכר את ציוריו

13.8.2020 / 9:56

דווקא הקורונה גרמה לו לקפיצת מדרגה מקצועית: גיל גורן, מי שהיה סמנכ"ל קריאייטיב במשרד פרסום גדול והפך לאמן עיצוב בינלאומי מוערך, השיק השבוע אתר שבו הוא מוכר את ציוריו אונליין

ציור של גיל גורן. אריאל ואן סטראטן,
אחת מיצירותיו של גיל גורן/אריאל ואן סטראטן

באמצע קריירה עשירה כאיש קריאייטיב עסוק בתחום הפרסום, החליט גיל גורן לעצור, לתכנן מסלול מחדש ובמקביל לעבודתו גם לתכנן את כניסתו לעולם האמנות הבינלאומי. מאותו רגע של החלטה ועד יצירתו הראשונה חלפו שנתיים תמימות, שנתיים שבהם למד לעומק את העולם התובעני הזה: תולדות האמנות, תפקיד האוצר, עולם הגלריות, תפקיד הסוחרים והירידים.

לאט לאט הוא התקדם. ראשית עשה תערוכה לעצמו, מכר עבודות, הסתובב בעולם, הפך אמן עצמאי מבוקש, הציג בתערוכות מבוקשות, ולפתע מצא עצמ משתף פעולה בעיצוב ליין מעילים עם חברת אופנה ניו יורקית. המעילים עם יצירותיו עליהם נמכרו בחנויות היוקרה בארניז וסקס פיפט אבניו. במקביל הוזמן ליצור אמנות במלונות של פתאל. ב-2017 הוא עזב את משרד הפרסום והחל להקדיש את כל זמנו לאמנות.

ואז הגיעה מגפת הקורונה, וגורן החליט לנצל את המשבר ליצירת הזדמנות חדשה ואף להשתדרג מקצועית. הוא הוסיף לארסנל העשייה שלו גם ציורים שאותם הוא בחר להציג לעולם אונליין באתר חדש שאותו השיק השבוע.

גיל גורן. אריאל ואן סטראטן,
גיל גורן/אריאל ואן סטראטן
  • עוד באותו נושא:
  • אמנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully