וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על הפקת הישרדות: "ביזיון, הפרומו היה ארוך יותר מהפרק עצמו"

13.8.2020 / 12:30

צופי "הישרדות" הביעו את מחאתם ברשת על החלטת ההפקה לשדר 8 דקות של פרק ועוד כעשרים דקות ריאיון מהבית עם רגב הוד שהודח. "ציפינו לראות פרק ובמקום זה תוקעים ראיון מודח מהבית של רגב. אתם לא מפסיקים להחריב את הפורמט. תתביישו, ירדתם לרמה בלתי תיאמן"

בני ברוכים במועצת השבט בהישרדות/רשת 13

צופי "הישרדות VIP" ברשת 13 זועמים על הפקת התוכנית על רקע הפרק הקצר ששודר אתמול ושבסופו הודח רגב הוד. למי שפספס, אתמול שודר פרק בן כ-8 דקות, שבמהלכו התקיים דו-קרב בין רגב לאלינה, שבסופו אלינה - שומרת הבקתה - ניצחה, ורגב הודח מהמשחק. לאחר אותן שמונה דקות שודר ריאיון שקיים טילטיל עם רגב בביתו.

"מה זה? הפרומו לפרק יותר ארוך מהפרק, זה פשוט מגוחך", כתב אחד הגולשים הזועמים בעמוד הפייסבוק של "הישרדות". גולש אחר הוסיף: "הפקה של ליצנים. זה הישרדות או ראיון אישי מהבית עם אחד השורדים? איך לקחתם פורמט מצליח ופשוט שיבשתם אותו". גולש אחר כתב: "מה זה הביזיון הזה? אנשים ציפו לראות פרק ובמקום זה תוקעים ראיון מודח מהבית של רגב. אתם לא מפסיקים להחריב את הפורמט וסתם לבזבז את הזמן של האנשים. תצפו קצת בפרקים של הישרדות ארה"ב תבינו איך זה אמור להיות. כי מה שקורה פה זה פשוט האח הגדול ולא הישרדות".

רגב הוד הישרדות VIP. רשת 13, צילום מסך
קיבל זמן מסך. רגב הוד/צילום מסך, רשת 13

"לפצל את הפרק מאתמול בשביל 5 דקות דו קרב ושעה זיבולי שכל עם רגב הוד? תתביישו, ירדתם לרמה בלתי תיאמן", כתב גולש נוסף. אחר הוסיף ומתח ביקורת על העונה שנמתחת יתר על המידה: "אני לא מבין. אין לכם מישהו מההפקה/עורך תוכן שקורא את התגובות המדברות על מריחת יתר של התוכניות? אתם לא ערים לרחשי הציבור, רחשי הקהל? אתם מאבדים ככה את הרייטינג ואת קהל הצופים. ממש זלזול בנו. אם אין לכם מה לשדר ברשת 13 אל תמתחו את התכנית הזו כמו מסטיק. נמאס, באמת שנמאס". גולשת נוספת סיכמה: "8 דקות פרק, 20 דקות פרסומות ופרומואים, בושה".

מהפקת הישרדות נמסר: "הישרדות VIP מעוררת תגובות רבות לכל אורך העונה ורמת עניין ומעורבות רגשית גבוהה. אנו מנסים לספק לצופים כמה שיותר תוכן איכותי מעונה זו ונמשיך לעשות כך כל הדרך לגמר הגדול שייערך בעוד כחודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully