וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירות השלום: עומר אדם מקיים מגעים לקראת הופעה היסטורית באמירויות

16.8.2020 / 8:38

לאור הסכם השלום שצפוי להיחתם בין ישראל לאמירויות, חלה התחממות גם בגזרה המוזיקלית: לאחר שעומר אדם שלח ברכה למנהיגי המדינה על הסיוע שהם מעניקים לקהילה היהודית, קיבל הזמר בסוף השבוע מכתב תשובה מאחד ממשפחת המלוכה. דוברו של אדם: "אנו במגעים לקראת הופעה שם"

בווידאו: ראיון עם אנוואר גרגאש השר במשרד החוץ של איחוד האמירויות/צילום: ברק רביד, עריכה: ליר שפיגלר, עמית שמחה

עומר אדם מקיים מגעים לקראת מופע מיוחד שלו באיחוד האמירויות - כך מסר הבוקר (ראשון) איש יחסי הציבור של הזמר המצליח. בסביבתו של אדם הוסיפו ומסרו כי לפני מספר חודשים שלח עומר אדם ברכה למנהיגי המדינה בעקבות הסיוע לקהילה היהודית שם, ובתגובה קיבל בסוף השבוע האחרון תשובה מאחד מאנשי משפחת המלוכה, חאמד בן ח'ליפה.

לפני מספר חודשים העביר עומר אדם מסר של תודה והערכה להנהגה באמירויות, על רקע הסיוע והתמיכה שלה לבית הכנסת ולקהילה היהודית. סולי וולף, יושב ראש הקהילה היהודית, שלח לעומר הודעה לאור תרומתו לחימום החיובי ביחסים בין שתי המדינות, ובו הוא הודה לו ובירך אותו. עומר עצמו אף קיבל הזמנה אישית ממנהיגי האמירויות להגיע לביקור וכעת כאמור מתנהלים מגעים למופע מיוחד של הזמר.

עומר אדם. גדי סיארה,
מופע היסטורי? עומר אדם/גדי סיארה

בשבוע שעבר נחשף כזכור כי ישראל ואיחוד האמירויות הערביות עומדות לחתום על הסכם שלום. בריאיון ראשון אי פעם של גורם רשמי לכלי תקשורת בישראל, אמר השר אנוואר גרגאש בסוף השבוע לוואלה! NEWS כי בארצו מעוניינים ליישם את הנורמליזציה במהירות המרבית. בשיחת וידאו שקיים מאבו-דאבי, הוא הביע ביטחון כי תכנית הסיפוח ירדה מהפרק, ואף הדגיש: "תיירים מישראל יוכלו לבקר כאן בקרוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully