וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה מאוד לצפייה: כוכב פופ תיעד את עצמו נהרג בתאונה עם רכבת

20.8.2020 / 0:02

כוכב הפופ הרומני טאווי פוסטיו צילם את עצמו בלייב לעוקביו רגע לפני שרכבת התרסקה במכוניתו והרגה אותו במקום. אשתו הנהגת פצועה קשה. חודש לפני מותו כתב בפייסבוק: "יום אחד, הרכבת הלא נכונה תביא אותך ליעד הנכון"

זמר רומני תיעד את עצמו נהרג בתאונת דרכים בשידור חי/FACEBOOK

כוכב הפופ הרומני טאווי פוסטיו, בן ה-29, תיעד את עצמו נהרג בתאונת דרכים קטלנית. רגעיו האחרונים תועדו במצלמה במהלך שידור חי שהעביר לעוקביו ברשת החברתית. הזמר נראה התיעוד כשהוא מעשן ומאזין למוזיקה רועשת במכוניתו, כלצידו אשתו נוהגת. כשהם חלפו על פני מסילת הרכבת שחוצה בעיר פלוייסטי שבמחוז פרהובה, רומניה, הם לא הבחינו ברכבת שבדיוק הגיעה למקום. הרכבת נכנסה במכונית מצדו של הנוסע, הרגה אותו במקום והותירה את הנהגת פצועה קשה ונלחמת על חייה בבית החולים המקומי.

בתיעוד שפורסם מאוחר יותר ברשת נראה פוסטיו מאזין למוזיקת מאנלה, סוג של מוזיקת פופ-פולק פופולרית ברומניה. בעוד הוא זז לפי הקצב, הוא נראה מביט בחיוך גדול לעדשת המצלמה ומעשן סיגריה. בסרטון ניתן לראות לשתי שניות גם את אשתו נוהגת לעבר מסילת הרכבת ומביטה שמאלה וימינה - ככל הנראה כדי לבדוק האם השטח פנוי. ככל הנראה היא לא הצליחה להבחין ברכבת המהירה שמגיעה למקום והסרטון נקטע רגע אחרי שהזמר קולט את הרכבת וצורח באימה.

ככה נראו הרגעים שלפני התאונה:

הרכבת נכנסה בצד בו ישב הזמר במכונית הפורד פיאסטה הלבנה שלו. דובר המשטרה המקומית בפרהובה מסר: "כתוצאה מהתנגשות בין רכבת לרכב במסילת הרכבת, גבר כבן 29, שהיה הנוסע בקדמת המכונית, הוכרז כמת והנהגת בת ה-24 נפצעה קשה. התאונה אירעה עקב אי עמידה בהנחיות המעבר על המסילה". עוד נמסר כי צוות החילוץ התקשה לחלק את השניים מההריסות.

כך נראו ניסיונות החילוץ:

אשתו, ששמה לא פורסם, נותרה במצב אנוש, מורדמת ומונשמת בבית החולים המקומי. רק חודש לפני מותו פרסם הזמר הודעה לעוקביו בפייסבוק בה מסר: "יום אחד, הרכבת הלא נכונה תביא אותך ליעד הנכון".

טאווי פוסטיו מופיע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully