וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות מעל כולם: צפו בטריילר הראשון של "מוות על הנילוס"

19.8.2020 / 18:23

בעקבות הצלחת "רצח באוריינט אקספרס", מגיע עיבוד נוסף פרי עטו של קנת' בראנה לכתביה של אגאתה כריסטי, והפעם עם שחקנית חיזוק משמעותית - גל גדות, שלפחות לפי הטריילר, נוצצת מעל כל הכוכבים והכוכבות

טריילר הסרט "מוות על הנילוס"/פורום פילם

אגאתה כריסטי באופנה יותר מתמיד, וגם גל גדות - ועכשיו הן נפגשות.

אמנם בתי הקולנוע עדיין סגורים במרבית העולם בגלל הקורונה, אבל הוליווד ממשיכה להשקיף על אופק טוב יותר. וכך, יוצא היום הטריילר הראשון ל"מוות על הנילוס", עיבוד נוסף לספר המתח של אגאתה כריסטי. הוא נעשה בעקבות הצלחת "רצח באוריינט אקספרס", וגם הפעם קנת' בראנה אוחז בשרביט הבימוי.

נוסף לעבודתו מאחורי המצלמה, בראנה שב לתפקידו כבלש הרקול פוארו, והוא מוקף בצוות עתיר כוכבים, שכולל הפעם גם את גל גדות, ולפחות לפי הטריילר, היא זוהרת מעל כולם.

למי ששכח, נזכיר את העלילה בקצרה: פוארו מבלה חופשה על ספינת קיטור ששטה במימי מצרים, וכמובן נקלע לתעלומת רצח. בצדו ובצידה של גדות, מככבים גם ראסל בראנד, גל גדות וארמי האמר, ובטריילר עצמו מככב שיר של דפש מוד.

לפחות לפי התכנון כרגע, הסרט אמור לצאת לאקרנים באוקטובר 2020, ונקווה שההתפתחויות הבריאותיות אכן יאפשרו זאת. בינתיים, אפשר להתענג על הטריילר הראשון ועל ההופעה המרשימה שגדות מרביצה בו.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully