וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא תסמינים: הזמר עומר אדם ואחיו נדבקו בקורונה בחופשתם במיקונוס

22.8.2020 / 17:31

הזמר המצליח נדבק בקורונה במהלך פגישת עסקים שהתקיימה לפני 10 ימים. על אף שנדבק, השתתף אתמול במסיבה כשהוא בלי מסיכה ולא שומר על ריחוק. דוברו של עומר אדם: "לפי חוק הקורונה לאחר 10 ימים מרגע הבדיקה וללא תסמינים מותר לצאת מבידוד"

עומר אדם, נטע ברזילי, "Beg"/Avoxvision

הזמר עומר אדם, שעזב עם משפחתו לפני כחודש למיקונוס שביוון, נדבק שם בנגיף הקורונה. אדם נדבק ביחד עם אחיו במהלך ישיבה עם אנשי עסקים שהתקיימה ב-12 באוגוסט. עומר אדם אינו סובל מתסמינים והוא חש בטוב. ב"מעריב" פורסם הבוקר כי על אף שנדבק בנגיף, הזמר המצליח שהה אמש במסיבה באי הקסום כשהוא בלי מסיכה ולא שומר על ריחוק מהחוגגים במקום.

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של עומר אדם, אישר והוסיף: "ב-12 באוגוסט עומר אדם היה בישיבה עם אנשי עסקים, ולאחר שיצא ממנה התבשר כי אחד מאותם נוכחים חלה בקורונה. בעקבות כך הוא ביצע מיד בדיקת קורונה עוד באותו ערב. לאחר מספר ימים הוא קיבל תשובה חיובית לבדיקה. מאז אותו יום נמצאים עומר ואחיו ביחידה מבודדת בחוף פרטי, ומרגישים טוב. אתמול בערב הם היו בארוחת שישי משפחתית עם חברים מקומיים שמודעים למצבם הבריאותי וחוו כבר קורונה בעבר. לפי חוק הקורונה לאחר 10 ימים מרגע הבדיקה וללא תסמינים מותר לצאת מבידוד. אנו מאחלים לכולם בריאות".

עומר אדם בהופעה. יח"צ,
עומר אדם בהופעה/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully