וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום ל"גב האומה": רשת 13 הודיעה לליאור שליין על ביטול החוזה שלו

עודכן לאחרונה: 25.8.2020 / 17:42

רשת 13 הודיעה לליאור שליין על ביטול חוזה "גב האומה" בתמורה לפיצוי. לדברי גורמים בתעשייה, לשליין נותרו כארבעים תכניות שלא צולמו ולא הוצע לו להמשיך את התכנית בסכום נמוך יותר או ברצועת שידור אחרת. שליין עומד על זכותו לקבל תשלום מלא על כל התכניות

ליאור שליין מארח את אהוד ברק בהיכל התרבות/צילום: עמית סלונים

רשת 13 הודיעה לפני מספר ימים לחברת אלבינו הפקות, המפיקה את התכנית "גב האומה" שמוביל הסאטיריקן והמגיש ליאור שליין, על ביטול חוזה, אומרים גורמים בתעשייה. לאחר מיזוג ערוץ עשר עם רשת, שב שליין מעשר לרשת, שם החלה תכניתו בשמה הקודם "מצב האומה". רשת הציעה לשליין במיזוג חוזה סגור למספר שנים. לפני מספר חודשים ירדה התכנית מהאוויר, אולם לפי הגורמים לשליין נשארו עוד כ-100 תכניות שלא צולמו, במחיר של כ-300 אלף שקלים לכל תכנית.

גב האומה, ליאור שליין. רשת 13, צילום מסך
צעד נוסף במה שנראה כצמצום הקולות הביקורתיים כלפי השלטון ברשת 13? ליאור שליין ב"גב האומה"/צילום מסך, רשת 13

רשת הודיעו כאמור כי אינם רוצים להמשיך בתכנית, והציעו לחברת ההפקה פיצוי בתמורה להתרת החוזה. הגורמים בתעשייה מוסיפים וטוענים עוד כי החוזה של שליין נטול נקודות יציאה מצד רשת. לדבריהם, לא הוצע לחברת ההפקה להמשיך את התכנית בסכום נמוך יותר או ברצועת שידור אחרת. שליין, לטענתם, עומד על זכותו לקבל תשלום מלא על מלוא החוזה שלו על כל התכניות. סביר שיתנהל משא ומתן לגבי גובה הפיצוי.

יש בתעשייה מי שמוצאים קשר בין ההודעה של רשת 13 על ביטול החוזה של שליין לצעדים נוספים שבהם נקט באחרונה הערוץ, כתזוזה פוליטית ימינה וצמצום הקולות הביקורתיים כלפי השלטון בערוץ.

רשת 13 סרבה להגיב. ליאור שליין: "לצערי, כרגע אני עדיין מנוע מלהגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully