וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוציאה 20 אלף דולר על 4 ניתוחי אף כדי להיראות כמו פנלופה קרוז - ויש עוד ניתוח בדרך

26.8.2020 / 0:12

"לא אשקוט עד שיהיה לי אף כמו שלה": דוגמנית ברזילאית בת 27 מודה שהיא כבר אינה מזהה את עצמה אחרי שהוציאה 20 אלף דולר על 4 ניתוחי אף כדי להיראות כמו האלילה שלה, פנלופה קרוז. ניתוח האף החמישי כבר בלו"ז

קולנוע לב

בסרטון - פנלופה קרוז בסרט "כולם יודעים"

הדוגמנית הברזילאית ונסה מורה עברה לא פחות מ-4 ניתוחי אף - וניתוח חמישי בדרך - כדי להיראות כמו השחקנית הספרדייה פנלופה קרוז. בת ה-27 הוציאה מכיסה 20 אלף דולר רק על ניתוחי אף ומודה בריאיון לדיילי מייל כי "לא אשקוט עד שיהיה לי אף כמו של פנלופה".

ונסה מספרת ששנאתה לאף שלה החלה כשסבלה מבריונות בצעירותה, כשילדים היו צוחקים על "האף הגדול" שלה. על אף שהניתוחים סייעו לה להשיג את הביטחון שרצתה כדי להפוך לדוגמנית, היא מודה שהיא עדיין לא מרוצה מהאף שלה ומתכננת לעבור ניתוח נוסף בעתיד: "האף שלי תמיד היה גדול ועם קצה דק. כשחייכתי, הקצה היה פונה מטה, כמו שאתם יכולים לראות בתמונות. כבר הוצאתי 20 אלף דולר רק על האף שלי ועדיין יש פגם קטן שאני רוצה לטפל בו. אני עדיין מאוד ביקורתית כלפיו".

השחקנית פנלופה קרוז והכפילה שלה ונסה מורה. AP/instagram-wamoura, צילום מסך
השחקנית פנלופה קרוז מימין והכפילה שלה ונסה מורה/צילום מסך, AP/instagram-wamoura

כשמקורביה החלו לטעון שהיא דומה לשחקנית פנלופה קרוז, ונסה החליטה שהיא רוצה ללכת בעקבותיה. "אני מאוד גאה בזה", הוסיפה ונסה, "האף שלה מושלם ואני רוצה אף כמו שלה. הניתוחים קשים אבל הם שווים את התוצאה".

לאחרונה ונסה כיכבה בשער של הרפרס בזאר וייטנאם וסיפרה למגזין: "אני אפילו לא מזהה את עצמי בתמונות הישנות שלי", אמרה, "אני מעדיפה את המראה שלי היום מאשר לפני שמונה שנים". ונסה כיכבה במספר קמפיינים וצילומים במדינות שונות ברחבי העולם ויש לה קריירה מצליחה עם כמעט חצי מיליון עוקבים באינסטגרם. כשדיברה בעבר על החשיבות שהיא מעניקה לניתוחים הפלסטיים שלה, היא הסבירה: "אם אני לא מרוצה מדברים בגוף שלי ואני רוצה להיראות טוב יותר, אני אעשה משהו בשביל זה".

כך נראתה הדוגמנית ונסה מורה לפני הניתוחים. CO Press Office, אתר רשמי
כך נראתה הדוגמנית ונסה מורה לפני הניתוחים/אתר רשמי, CO Press Office

מוקדם יותר החודש ונסה שיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם בהטרדה מינית שחוותה בתחילת הקריירה שלה, כשהייתה בת 22 וחיה בהודו. היא כתבה בפוסט: "עולם האופנה קשה מאוד למי שרק מתחיל בו. אני זוכרת שקיבלתי הצעה לשכב עם צלמים כדי להשיג קמפיינים. ברור שסירבתי, זה אבסורד, אבל אנחנו צריכות להיות מאוד חזקות נגד ההטרדות האלה. זה קיים ויקרה עם הרבה דוגמניות".

הדוגמנית ונסה מורה עברה ארבעה ניתוחי אף כדי להיראות כמו השחקנית פנלופה קרוז. CO Press Office, אתר רשמי
הדוגמנית ונסה מורה עברה ארבעה ניתוחי אף כדי להיראות כמו השחקנית פנלופה קרוז/אתר רשמי, CO Press Office
View this post on Instagram

Boa noite ! ??#style #fashion #lifestyle

A post shared by wanessa moura (@wamoura) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully