וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערב טוב בלומפילד": משרד התרבות אישר פתיחת 16 מתחמים להופעות בחוץ

26.8.2020 / 14:45

משרד התרבות אישר את פתיחתם של 16 מתחמי תרבות תחת כיפת השמיים לקיום אירועי תרבות בפני עד לאלף משתתפים ובהתאם להנחיות התו הסגול. בין המקומות שאושרו - לייב פארק ראשון לציון, אצטדיון בלומפילד, אמפי רעננה, אמפי אשדוד ופארק נחל חדרה

בווידאו: דיון בוועדת הקורונה על פתיחת אירועי התרבות/צילום: ערוץ כנסת

משרד התרבות אישר (רביעי) את פתיחתם של 16 מתחמי תרבות תחת כיפת השמיים לקיום אירועי ומופעי תרבות בפני עד 1,000 משתתפים ובהתאם להנחיות התו הסגול. מתווה ההופעות באולמות הסגורים מ-1 בספטמבר עדיין לא אושר על ידי הקבינט.

המקומות שאושרו הם לייב פארק ראשון לציון, אצטדיון בלומפילד, אמפי רעננה, אמפי אשדוד, פארק נחל חדרה, פארק התמרים, אמפיתיאטרון יקנעם, האצטדיון העירוני אשקלון, גן ראשונים ירוחם, אמפי דרום השרון, מתחם נעמן, מגרשי אתוס, אקספו תל אביב, גן הפסלים במוזיאון ישראל, חניון האצטדיון העירוני נס ציונה ומרכז תרבות מגידו.

להקת החברים של נטאשה בהופעת חימום ללהקת א-הא, אמפי פארק רעננה, 21 ביוני 2018. שלומי פינטו,
החברים של נטאשה בהופעה באמפי פארק רעננה/שלומי פינטו

בדיון שהתקיים בוועדת הקורונה של הכנסת ביום שני הודיעו נציגי משרד התרבות ומשרד הבריאות כי לפי המתווה באולמות סגורים יוכלו להופיע בפני עד 500 איש ובאולמות גדולים עד אלף איש. גיא גוטמן, ראש מטה שר התרבות אמר בוועדה כי אושרו על ידי משרדו 187 מתחמים פתוחים להופעות עד 500 איש, ו-12 מתחמים נוספים מעל 500 איש, שאושרו על ידי משרד הבריאות.

ציפי פינס, מנכ"לית תיאטרון בית ליסין, אמרה בוועדה אמרה כי אין לה בעיה עם המתווה שלפיו מ-1 בספטמבר יוכלו באולמות סגורים יוכלו להכניס עד 500 איש, ובאולמות גדולים עד אלף איש, שטעון עוד את אישור הקבינט. עם זאת אמרה: "אני לא מבינה מה עושים מחר. אנחנו לא פותחים. אני חושבת שעובדים עלינו, שעושים עלינו ספין. אני שומעת את גיא גוטמן ואת פרופ' גרוטו. הודיעו לנו שב-1 בספטמבר פותחים, אני מנסה לברר מה המשמעות ואומרים לי שעוד אין הסכמה, עוד לא התכנס קבינט הקורונה, עוד אין הסכמות. לא פתרו את בעיית התיאטרון הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully