וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם שובר שתיקה: "התקשורת מנסה להציג אותי באור שלילי"

27.8.2020 / 16:48

הזמר, הנמצא בבידוד ביוון לאחר שנדבק שם בקורונה, מגיב לביקורת שנשמעה עליו בטענה שלא שמר על בידוד כנדרש. בפוסט אישי שפרסם באינסטגרם כתב: "חלק מהתקשורת מנסה לייצר סוג של אנטגוניזם וריחוק ביני לביניכם בגלל שאני לא משתף פעולה איתה"

עומר אדם, "תגידי לי שטוב לך"/תסריט, בימוי וצילום: AVOXVISION

לאחר שנדבק בקורונה במהלך שהותו במיקונוס שביוון, שובר הזמר המצליח עומר אדם שתיקה ומפרסם פוסט אישי באינסטגרם שבו הוא עונה לביקורת שהושמעה כלפיו. "בתקופה האחרונה, חלק מהתקשורת מנסה לייצר סוג של אנטגוניזם וריחוק ביני לביניכם, מנסה להציג אותי באור שלילי ולהעלות כל מיני דברים שיוצרים ריחוק חברתי ומוזיקלי שנובע בעיקר מחוסר שיתוף הפעולה שלי איתם", כתב. לצד הטקסט שכתב שיתף קטע משירו "תגידי לי שטוב לך".

"אני בדרך כלל לא נוהג לכתוב פוסטים ולדבר יותר מדי. בכל מהלך הקריירה שלי הדרך שלי תמיד הייתה להיות קרוב אליכם - בהופעות, להרגיש אתכם, לשיר אתכם, לצחוק אתכם ולהרגיש שאנחנו מחוברים בלב. לאחרונה, בעקבות המצב שנהיה בעולם עם נגיף הקורונה אני מרגיש באופן טבעי ריחוק מכם ואני חייב לשתף אתכם בכמה דברים שיושבים עליי.

"אני מכבד את כל גופי התקשורת ואוהב אותם, פשוט בחרתי בדרך שלי שהיא לא להתראיין ולא לדבר יותר מדי... זה נובע מהמקום הפשוט והאמיתי שאני לא חושב שאני כזה מעניין. אני חושב שהעיקר בכל המקצוע הזה זה השמחה, החיבור אתכם וההופעות שנותנות לנו את הכוח להמשיך ולעשות את מה שאנחנו עושים שם ביחד. דרך אגב, כן - נדבקתי בקורונה, כן - אני בבידוד, כן - אני אוהב לעשות עסקים ולחשוב על העתיד שלי בעוד תחומים, וכן - כפי ששמתם לב אני גם אוהב קצת מסיבות. במסגרת חודש הרחמים והסליחות, אם מישהו ממכם נפגע ממני אני רוצה לבקש את סליחתו. שיהיה חודש מבורך ובריאות לכל עם ישראל. אוהב אתכם".

עומר אדם. שי פרנקו,
"אני לא חושב שאני כזה מעניין". עומר אדם/שי פרנקו

אדם נסע לפני מספר שבועות עם משפחתו למיקונוס, יוון, על פי פרסומים במטרות עסקיות לבדוק אפשרויות השקעה במלונות במדינה. אדם ואחיו נדבקו שם בקורונה והיו אמורים להימצא בבידוד. עם זאת, על פי פרסומים אדם בילה במסיבות ובארוחה עם חברים ללא שמירת מרחק למרות חובת הבידוד, ובעקבות כך נמתחו על הזמר ביקורות ברשת ובתקשורת. מטעמו של אדם נמסר בשבת כי "ב-12 באוגוסט היה בישיבה עם אנשי עסקים, ולאחר שיצא ממנה התבשר כי אחד מאותם נוכחים חלה בקורונה. בעקבות כך הוא ביצע מיד בדיקת קורונה עוד באותו ערב, וביום שני ה-17 באוגוסט התקבלה תשובה חיובית לבדיקה. מאז אותו יום נמצאים עומר ואחיו ביחידה מבודדת בחוף פרטי, ומרגישים טוב". עוד נמסר ממנהל יחסי הציבור שלו כי אדם ואחיו "היו בארוחת שישי משפחתית עם חברים מקומיים שמודעים למצבם הבריאותי וחוו כבר קורונה בעבר, על פי חוק הקורונה לאחר 10 ימים מרגע הבדיקה וללא תסמינים מותר לצאת מבידוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully