וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פרץ ודודו אהרון משתפים פעולה בשיר חדש: "די להסתה ולפילוג"

30.8.2020 / 10:01

משה פרץ ודודו אהרון, שניים מהזמרים האהובים בישראל, חוברים יחדיו לראשונה ל"לא הבנתי", דואט משותף שאותו כתבו והלחינו יחד עם תמיר צור. בשיר הם קוראים לציבור להפסיק להילחם זה בזה ולהתאחד: "דבר מהלב תתחיל להנהיג, יש פה אנשים ולא רובוטים". האזינו לשיר

משה פרץ ודודו אהרון, שניים מהזמרים האהובים בישראל, חוברים יחדיו לראשונה ל"לא הבנתי", דואט משותף שאותו כתבו והלחינו יחד עם תמיר צור. בשיר הם קוראים לציבור להפסיק להילחם זה בזה ולהתאחד.

משה פרץ מסר: "זו פעם ראשונה שאני כותב שיר פוליטי. השיא ששבר אותי היה מלחמת האחים שמתחילה בקרבנו, שאנו נלחמים האחד בשני מתוך לחץ ומתוך הסתה מיותרת שמגיעה מאינטרסים פוליטיים. והגיע הזמן לעצור את זה. אנחנו לא מוכנים שהחלטות פוליטיות יביאו לפילוג בעם שלנו ויחלישו אותנו כחברה. אנחנו לא ניתן שיפלגו אותנו, לא ניתן שישברו אותנו. אנחנו צריכים להיות יחד אחד בשביל השני, להתפלל יחד אחד בשביל השני ולמען אחדותנו, כי כוחנו באחדותנו".

דודו אהרון הוסיף: "כשנפגשנו משה ואני באולפן דיברנו בעיקר על התקופה המורכבת והלא פשוטה שאנו בה נמצאים והחלטנו להוציא את מה שיש לנו על הלב ולכתוב ביחד שיר ברוח התקופה. אין לנו ארץ אחרת ואין לנו עם אחר, אם אנחנו במו ידינו נחריב את הבית הזה, היקר לכולנו, לזה לא תהיה תקנה. אנחנו האזרחים המרכיבים את החברה האזרחית, קוראים בקול גדול - די להסתה ולפילוג. יחד נעשה ונצליח, ונרחיק את החשש מפני מלחמת אחים שקרובה מתמיד כי הנגיף המסוכן הוא לא הקורונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully