וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ציוץ: אילן לוקאץ' התנצל בפני אבנר נתניהו ויפצה אותו כספית

6.9.2020 / 17:58

לאחר שכתב חדשות 12 פרסם ציוץ ממנו השתמע כי אבנר נתניהו הריע לשירי הלל לרוצח רבין יגאל עמיר, הוא הגיע להסכם פשרה עם אבנר, התנצל על הדברים וכתב שלא היה להם כל בסיס. לוקאץ' גם יפצה את אבנר ב-12.5 אלף שקלים על הוצאת דיבה

שרה נתניהו עם בנה אבנר נתניהו וחברתו עם מאבטחים באירוע של ניקול ראידמן/צילום: ניר פקין

עיתונאי חדשות 12 אילן לוקאץ' הגיע להסכם פשרה עם אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, על פיו לוקאץ' יפרסם התנצלות על טענות שהשמיע ולפיהן אבנר עודד את מהללי רצח רבין. לוקאץ' ישלם לאבנר נתניהו 12 וחצי אלף שקלים כפיצוי על הוצאת דיבה.

לפני כחודש וחצי צייץ לוקאץ': "אז אבנר נתניהו נופף מהמרפסת למפגינים שהיללו את רצח רבין ועכשיו יש דיון אם הוא שמע מה הם שרים. לא מזכיר לי שום אירוע מהעבר". בעקבות הציוץ, אבנר נתניהו שלח באמצעות עורך דינו מיכאל דבורין מכתב התראה ללוקאץ', ובו הכחיש את הטענה של העיתונאי. "מרשי, המתגורר באחת הדירות הסמוכות למעון ראש הממשלה, יצא בשעה שמונה בערב לערך לראות מפגינים מטעמה של מפלגת הליכוד ממרפסת דירתו שאת חלקם הוא מכיר, ונופף להם לשלום לאחר שמישהו מהם זיהה אותו וצעק לו. בשעה שמונה בערב לא היה זכר לאנשי לה פמיליה ואלו הגיעו רק כשלוש שעות מאוחר יותר - בסביבות 11 בלילה. הנה כי כן מרשי לא נופף למפגיני לה פמיליה, וכלל לא יצא אליהם ומדובר בשקר וכזב שהמצאת בזדון". עוד ציין דבורין: "מרשי אינו תומך בדרכה של לה פמיליה ולא קרוב לכך, ובוודאי שאינו מעודד ואינו תומך בשירי הלל ליגאל עמיר". הוא דרש מלוקאץ' להסיר את הפרסום, להתנצל ולפצות את אבנר ב-70 אלף שקלים. בהמשך העיתונאי הסיר את הציוץ.

אילן לוקאץ' ואבנר נתניהו. אביב חופי, צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו שמחים שהתיק הגיע לכדי סיום ללא צורך להגיע לבית משפט". אילן לוקאץ' ואבנר נתניהו/מערכת וואלה!, אביב חופי, צילום מסך

לאחר הסכם הפשרה, לוקאץ' פרסם היום (ראשון) בטוויטר את ההודעה הבאה: "לציוץ שהעליתי בתאריך 24.7 בעניין אבנר נתניהו, שממנו משתמע שהוא הריע לשירי הלל ליגאל עמיר, לא היה כל בסיס, והוא נמחק על ידי כעבור זמן קצר, ברגע שהבנתי שהוא מבוסס על טעות. אני מתנצל בפני אבנר נתניהו וקורא לאתרים שהידהדו אותו לעשות כמוני, ולמחוק את הדברים. רק בריאות אבנר".

עו"ד דבורין אמר לוואלה! תרבות: "אנחנו שמחים שהתיק הגיע לכדי סיום ללא צורך להגיע לבית משפט, ומודים למר לוקאץ' על שנטל אחריות על טעותו, התנצל ופיצה את מרשי".

אילן לוקאץ' סרב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully