וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הקורונה: פסטיבל חיפה יתקיים בחול המועד סוכות במתכונת וירטואלית ופיזית

7.9.2020 / 15:00

הקורונה לא עוצרת את חגיגת הקולנוע החיפאית, שתתקיים כמדי שנה בסוכות - במתכונת מקוצרת, אך כזו שתכלול הקרנות פיזיות בצד הקרנות וירטואליות, והכל לפי התו הסגול. ואיזה סרטים אפשר יהיה לראות?

טריילר הסרט "פינוקיו"/פסטיבל ברלין

לאחר שבתחילה הודיעו על דחייתו למועד לא ידוע, עיריית חיפה ומנהלי פסטיבל הקולנוע המקומי מודיעים היום כי הוא בכל זאת יתקיים - במועד הרגיל, כלומר בחול מועד סוכות, ובמתכונת מקוצרת אך בכל זאת כמעט רגילה, שאמורה לכלול הקרנות אונליין בצד הקרנות פיזיות.

ההקרנות יתקיימו בשלוש אולמות הסינמטק החיפאי, תחת כיפת השמים ובמתחם חדש בשם Safe & Sound שהוקם במיוחד לאירוע ופועל בקפסולות של עד שמונה מקומות בשורה. כמובן שכל האירועים הפיזיים יתקיימו באישור משרד הבריאות ובמסגרת תקנות התו הסגול.

ובאשר לסרטים? הפסטיבל יקרין עשרות שכאלה, מן הארץ ומן העולם. בין הבולטים שבהם - "שנת הסלינג'ר שלי", בכיכובן של סיגורני וויבר ומרגרט קוואלי, שפתח את פסטיבל ברלין האחרון; "Undine", שהוקרן באותו פסטיבל וזיכה את פאולה בר בפרס השחקנית הראשית; "ברלין אלכסנדרפלאץ", עיבוד חדש ומודרני לספר הקלאסי, שגם כן הוקרן בפסטיבל; "פינוקיו", עיבוד של מתאו גארונה לספר הילדים שהיה להיט קופתי ועוד. תהיה גם מחווה לאריק רוהמר, מן הקולנוענים הצרפתיים האהובים אי פעם, שתכלול עותקים דיגיטליים של מיטב סרטיו, בהם "אגדת חורף" ו"אהבה אחר הצהריים". וזו רק טעימה מהתוכנית האמנותית של הפסטיבל.

הפסטיבל יתקיים בין השלושה לעשרה באוקטובר, וכעת נותר לחכות לפרסום התוכנית האמנותית המלאה שלו.

פינוקיו. פסטיבל ברלין,
מתוך "פינוקיו", שיוקרן בפסטיבל חיפה/פסטיבל ברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully