וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית וכוכבת הריאליטי פרסמה סרטון שלה נחטפת באלימות ועוררה זעם גדול

13.9.2020 / 0:04

מאסיקה קאלישה העלתה לאינסטגרם שלה סרטון שבו היא לבושה בצורה חושפנית וטוענת שהיא חייבת כסף כדי ש"ישחררו אותה מהשבי". מעריציה זעמו כשהבינו את התרמית וחברת ההפקה של הסרט בו היא משתתפת מאיימת לפטר אותה. ההתנצלות תעזור?

סרטון ה"חטיפה" שסיבך את כוכבת הרשת/masikakalysha

השחקנית וכוכבת הריאליטי מאסיקה קאלישה הלכה מעט רחוק מדי עם הרצון שלה לסחוט תשומת לב וגם כסף "קל". קאלישה, שהתפרסמה לאחר שהשתתפה בתוכנית Love & Hip Hop: Hollywood של VH1, נאלצה להתנצל פומבית אחרי שפרסמה לעוקביה סרטון באינסטגרם שבו היא נראית עם חזייה ותחתונים, מציגה מכות שספגה וטוענת שהיא נחטפה וחייבת כסף כדי ש"ישחררו אותה מהשבי".

הסרטון נפתח בכך שהיא אומרת בבהלה: "נחטפתי, אני במחסן כלשהוא. אני לא יודע איפה אני. אני כל כך מפחדת. הם לקחו את כל הכסף שלי והם רוצים עוד. בבקשה תעזרו לי. תלחצו על הלינק בביו שלי ותתנו לי טיפ כדי שהם ישחררו אותי. הם מגיעים!".

צפו בסרטון "החטיפה"

הסרטון הזה גרם לביקורת קשה נגדה מצד מעריציה וגם כוכבי ריאליטי אחרים. קאלישה, שמצלמת כעת את העונה השנייה בסדרת הדרמה שבה היא משתתפת "Double Cross" שעוסקת בסחר בבני אדם, הבינה את הטעות שעשתה והודתה שהסרטון הזה היה ממש פוגעני.

"אני מודעת לכך שהדרך שבה נקטתי היתה לא מכבדת ואני מתנצלת בפני כל מי שנפגע מהמסר שלי", היא כתבה, "מאידך אני אסירת תודה על כך שאנחנו עכשיו פותחים דיאלוג כדי למקד את תשומת הלב במה שהכי חשוב. אני מפצירהבכל מי שאני יכולה להצטרף אליי במאבקים להעלות למודעות את המציאות העגומה. אבל הכי חשוב - אני ממליצה לכולם לעזור לי לשים סוף לסחר בבני אדם".

אבל לא בטוח שההתנצלות שלה תעזור. חברת ההפקה שהעלתה לאוויר את הסדרה שלה הוציאה הודעה לפיה כוכבת הריאליטי פוטרה בגלל הסרטון המזוייף. אלא שעל פי הדיווחים בתקשורת האמריקנית קאלישה לא באמת פוטרה ואף אחד מטעםן ההפקה לא דיבר איתה ישירות על המקרה הזה.

האם היא פוטרה מהסדרה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully