וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מאבק ממושך בסרטן הלבלב: מירית הררי הלכה לעולמה

20.9.2020 / 10:15

אחרי מאבק ממושך ומתוקשר בסרטן הלבלב, הלכה רעייתו של שדרן הרדיו דידי הררי לעולמה. בת 52 הייתה במותה. היא הותירה אחריה שלוש בנות ושני נכדים. בספטמבר 2020 בישר לה ריבלין על זכייתה באות הנשיא להתנדבות. לפני 10 ימים כתבה: "כל יום אני תוהה אם היום זה היום"

מירית הררי, רעייתו של שדרן הרדיו דידי הררי, הלכה לעולמה היום (ראשון) לאחר מאבק ממושך בסרטן הלבלב. הררי, שמכהנת גם כיו"ר הוועד המנהל של סח"י - סיירת חסד ייחודית, הייתה בת 52 במותה. היא הותירה אחריה בעל, שלוש בנות ושני נכדים. בשנה האחרונה פרסמה הררי פוסטים מרגשים שבהם סיפרה על התמודדותה עם המחלה - פוסטים שהפכו לוויראלים וזכו לעשרות אלפי שיתופים.

לפני 11 יום פרסמה פוסט מצמרר בפייסבוק שבו סיפרה על התלבטותה אם להישאר בבית החולים או בבית. "ההחלטה לא פשוטה בכלל. בבית החולים עוד מחזיקים אותי בחיים. בבית הכל יכול לקרוס בבת אחת". עוד כתבה כי היא מבינה שהמוות קרוב: "כל יום אני שואלת את עצמי אם היום זה היום. אני מוכנה לשעת השין".

בתחילת 2019 גילתה הררי כי בספטמבר 2018 אובחן אצלה הסרטן, ובינואר הניתוח להסרת הגידול הופסק באמצע עם גילוי גרורה בכבד. בפוסט נוגע ללב שכתבה בפברואר 2019, שפורסם על רקע יום הסרטן הבינלאומי בעמוד הפייסבוק של בית חולים איכילוב, שיתפה ברגשותיה בהתמודדותה ובהשפעת הסרטן על חייה. "הסרטן", כתבה אז בפוסט שהפך לוויראלי, "זו המתנה הכי גדולה שקיבלתי בחיי (...) הבנתי שבזכות הסרטן קיבלתי סופסוף הזדמנות לחיות את חיי מחדש והפעם רק איך שאני רוצה. מפסיקה לחשוב על כולם ובעיקר משילה מעצמי את הצורך התמידי להיות מושלמת בכל דבר שאני נוגעת בו. בכל השנים שאני פה על כדור הארץ, שכחתי את עצמי - את מירית. ועכשיו, בזכות הסרטן, הצלחתי לצאת לראשונה ממרוץ החיים המטורף שחייתי בו כל השנים הללו וזה לא היה קורה לי אם לא המחלה - המתנה".

ב-7 בספטמבר 2020 הודיע הנשיא ראובן ריבלין למירית הררי על זכייתה באות הנשיא להתנדבות מתוקף תפקידה כיו"ר סח"י. אות הנשיא להתנדבות מוענק מדי שנה לגופים וארגונים הפועלים במצוינות יוצאת דופן בתרומתם לחברה. "הפעילות שלכם להוצאת נוער ממעגלי עבריינות ועוני היא מופלאה ולכן כל כך טבעי עבורנו להעניק לך ולסח"י את אות הנשיא להתנדבות", אמר ריבלין להררי. "זה כבוד גדול עבורנו לתת למפעל כל כך חשוב, שאת בראשו, הכרה כזו, ואנחנו גאים בכם ובעשייתכם".

מירית, מוקפת בבני משפחתה, הודתה לנשיא וסיפרה כמה הרגע הזה משמעותי עבורה. "אני בסוף דרכי. בשבילי, בסוף דרכי לקבל את הפרס המשמעותי הזה זה לצאת לדרך עם ברכה עצומה. לקבל את הפרס הזה זו המתנה הכי גדולה שיכולתי לחלום עליה". הנשיא הוסיף בדמעות: "אין סוף לדרכך. מעשייך ופועלך ילכו איתנו וההתנדבות שלך תלווה אותנו. כל חיינו נזכור שזכינו לחיות לצדך כי את דוגמא ומופת לחברה הישראלית כולה. אנחנו אוהבים אותך, את איתנו עכשיו, ותהיי תמיד. חיבוק גדול".

ריבלין מבשר להררי על זכייתה באות ההתנדבות -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully