וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב הפלילים דורון הרמן הודיע כי הוא עוזב את חדשות 13

9.9.2020 / 15:03

במכתב ששלח למנכ"ל חדשות 13 ישראל טויטו הודיע הרמן על עזיבתו. "אני מרגיש שהגיעה העת לצאת לדרך חדשה ולאתגר הבא מבחינתי. אני מתכוון לעסוק לא מעט במיזמים של הגנה על ילדים ברשת". חדשות 13: "אנו אוהבים את הרמן ומצטערים על עזיבתו"

דורון הרמן מתעלף בשידור חי בחדשות 13 בעת דיווח מדובאיי/חדשות 13

ראש דסק הפלילים של חדשות 13 דורון הרמן הודיע (רביעי) כי הוא עוזב את החברה. במכתב ששלח למנכ"ל חדשות 13 ישראל טויטו הודיע הרמן על עזיבתו. "אני מרגיש שהגיעה העת לצאת לדרך חדשה ולאתגר הבא מבחינתי. דווקא כשחברת החדשות חזקה מתמיד בהובלתך ובהובלת אבי בן טל, אני מרגיש שזה ה'קיו' שלי".

"ב-6 השנים האחרונות אני מתמקד במיזמים שונים של הגנה על ילדים ברשת, ואני מתכוון בשנה הקרובה לעסוק לא מעט בתחום זה", כתב עוד. "בנוסף ניצבים בפני עוד אתגרים רבים מרגשים, מפחידים, בהמשך הדרך, אך זה לא הזמן לפרט". הרמן הודה למנכ"לים הקודמים גולן יוכפז ויוסי ורשבסקי, לעורך המהדורה לשעבר ליאור לנדנברג, לעורך המהדורה הנוכחי ניר נוימן, ולשאר עובדי הערוץ. "תודה אחרונה לחברי היקר מאור צור שהיה תמיד בשבילי בכל רגע בעשור האחרון. ויש לי תחושה שגם בעשור הקרוב".

דורון הרמן ראש דסק הפלילים של חדשות 10. ראובן קסטרו
עוזב. דורון הרמן/ראובן קסטרו

מחדשות 13 נמסר: "אנו אוהבים את הרמן מאד ומצטערים על עזיבתו. הוא היה חלק חשוב מאד במערכת החדשות לאורך השנים ואנו מודים לו על הכל ומאחלים לו הצלחה גדולה תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully