וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט "אהבה זו לא היתה" הוא הסרט הזוכה בפסטיבל דוקאביב

9.9.2020 / 21:18

סרטה של הבמאית מיה צרפתי בהפקת ניר סער וקורט לנגבין זכה בפרס בסך 70 אלף שקל לסרט הישראלי הטוב ביותר ובמענק שיווק לאוסקר האמריקני. פרס הבימוי הוענק ליפים גרבוי על סרטו "מלחמתה של רעיה סיניצינה"

הוכרזו הזוכים בפסטיבל דוקאביב ה-22, הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע דוקומנטרי בת"א: הסרט "אהבה זו לא היתה", סרטה של הבמאית מיה צרפתי בהפקת ניר סער וקורט לנגבין, זכה בפרס "פרנק לואי" בסך 70 אלף שקל לסרט הישראלי הטוב ביותר ובמענק שיווק לאוסקר האמריקני. פרס יוסי קאופמן לבימוי בתחרות הישראלית הוענק ליפים גרבוי על סרטו "מלחמתה של רעיה סיניצינה", "אין סנטימנטים", סרטו של ארתור אברמוב בהפקת אסנת טרבלסי, זכה בפרס חבר השופטים בתחרות הישראלית.

אהבה זו לא היתה רונית פורת. דוקאביב,
אהבה זו לא היתה/דוקאביב

"גשם בעיניים", סרטו של רון עומר בהפקת שולה שפיגל ודנה עדן, זכה בפרס ראש העיר תל אביב-יפו לסרט הביכורים בתחרות הישראלית. פרס הצילום בתחרות הישראלית הוענק ליפים גרבוי ודניאל בינסטד על הסרט "מלחמתה של רעיה סיניצינה". פרס העריכה בתחרות הישראלית הוענק לתור בן מיור על הסרט "שלושה יוסי", פרס התחקיר בתחרות הישראלית הוענק למור לושי על הסרט "הלובי", קולקטיב, סרטו של אלכסנדר ננאו, זכה בפרס הסרט הבינלאומי הטוב ביותר.

"סיבוב בטוקיו", סרטם של אילה בקה ולואיז למואן, זכה בפרס החזון האמנותי בתחרות עומק שדה. "אסוואנג", סרטה של אליקס איין ארומפק, זכה בתחרות מעבר למסך. "תחנת האנטסוויל", סרטם של כריס פיליפון וג'יימי מלצר, זכה בפרס הסרט הקצר הטוב ביותר. "בית", סרטה של סמדר אפשטיין פלגי, זכה במקום הראשון בתחרות סרטי הסטודנטים.

  • עוד באותו נושא:
  • דוקאביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully