וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל תחקיר על יחסים עם קטינות: העיתונאי רועי ארד מפסיק עבודתו ב"הארץ"

9.9.2020 / 22:15

העיתונאי והמשורר הודיע כי בשל תחקיר של שרון שפורר שיפורסם מחר, ובו טענות כי קיים יחסים עם קטינות לפני כ-20 שנה, הוא "לוקח עצירה מוחלטת לזמן בלתי מוגבל של כל פעילות, ויוצא לנידוי-עצמי וחשבון-נפש". הוא הוסיף: "אני מתבייש בעצמי, נותרה לי עבודה רבה על עצמי"

העיתונאי והמשורר רועי צ'יקי ארד הודיע הערב (רביעי) כי בשל תחקיר של העיתונאית שרון שפורר שיפורסם מחר באתר "המקום הכי חם בגיהנום", ובו טענות כי קיים יחסי מין עם קטינות בראשית שנות האלפיים, הוא הודיע לעיתון הארץ שבו הוא כותב על הפסקה מיידית של עבודתו שם. כמו כן הודיע כי מצא מחליפה בניהול עמותת מעין שמפעילה את כתב העת.

"גם אם אני לא זוכר את הדברים המתוארים, לבי נשבר ויוצא אל הנשים שנשאו לפעמים שני עשורים שלמים תחושות עכורות כל כך בנוגע אלי", כתב בפייסבוק. "טוב שהמוגלה פרצה החוצה. אף שלא היה בי זדון, העיוורון הוא דבר לא פחות נורא. אני מתבייש בעצמי. גם אם הודות למאבק נחוש, היחס לנשים השתנה מהתקופה המתוארת במרבית העדויות בכתבה, למין הגברי ולי נותרה עוד עבודה רבה על עצמנו עד שנשים יוכלו לחיות בביטחון, בכבוד ובשוויון, וכדאי לציין יוזמות חיוניות לשמירה על מרחב בטוח לנשים בחיי הלילה כמו עמותת "לילה טוב", שהלוואי והיו פועלים אז.

רועי "צ'יקי" ארד. צילום מסך, צילום מסך
"מתבייש". רועי ארד/צילום מסך, צילום מסך

"מלא עצב, אני מבקש סליחה מכל אישה שהרגישה אי פעם שפגעתי בה", המשיך ארד וכתב. "כמי שביקש להפוך את העולם לרע פחות ואף לטוב יותר, שחשב את עצמו כמקדם נשים ואפילו עומד בצד הנשים - אני חש ככישלון. כל מאבקיי הרושפים וכתבותיי החברתיות נראים לי כרגע כמו בדיחה גרועה מול הצער הגדול הזה. ציבורית, אבל גם אישית, לא אוכל להמשיך בעסקיי כרגיל כשעננה כהה כזו מרחפת על ראשי, נוגסת בנשמתי. איך אוכל עכשיו לפרסם שירים, להופיע בבגדים מצחיקים או לכתוב כתבות? למרבה הצער, אי אפשר לצעוד בזמן לאחור. כדי לא להישאר רק במילים יפות, אני לוקח עצירה מוחלטת לזמן בלתי מוגבל של כל פעילות, ויוצא לנידוי-עצמי וחשבון-נפש. אני מבקש מחבריי לכבד את הנשים בכתבה, כמו כן איני צריך לייקים ודברי תמיכה פומביים. לפעמים הרכנת ראש, הקשבה ושתיקה הן הדבר הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully