וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמה בשידור ופסילת קול: אסי בוזגלו ניצח בגמר "הישרדות VIP"

13.9.2020 / 23:43

בהצבעת המושבעים הראשונה הושג תיקו בין ישראל אוגלבו לאסי בוזגלו ובמהלכה נפסלה הצבעתו של בני ברוכים לאור הטענה שלפיה ישראל הציע לו כסף עבור הצבעה עבורו. לאור התיקו התקיימה הצבעה חוזרת ואסי הוכרז כמנצח הגדול של גמר "הישרדות VIP"

פרומו הישרדות VIP, פרק ההדחה של בני ברוכים/רשת 13

זו הייתה עונה ארוכה מאוד, גמר ארוך מאוד ודרמטי מאוד - ובסופו של דבר "הישרדות VIP" הגיעה לסופה: אסי בוזגלו הוכרז כמנצח הגדול. בפעם הראשונה בתולדות הישרדות, הושג שוויון קולות בהצבעת המושבעים כאשר ישראל ואסי השיגו כל אחד שני קולות, ואילו עידן וירדן השיגו קול אחד מבין קולות המושבעים. לאור זאת התקיימה הצבעה בין ישראל לאסי, כשגם עידן וירדן הם חלק מהמושבעים, ובסופו של דבר השיג אסי בוזגלו רוב קולות - וזכה.

רגע לפני ההכרזה על המנצח, נרשמה דרמת-ענק: המנחה גיא זוארץ הודיע כי לאור טענה לפיה אחת מהצבעות המושבעים נוגדת את תקנון המשחק, הוחלט לפסול את אותה הצבעה. מדובר בטענה שנבדקה ברשת 13 ולפיה ישראל אוגלבו הציע לבני ברוכים מאה אלף שקלים עבור הצבעה בגמר התכנית. לאור זאת הצבעתו של בני היא זו שככל הנראה נפסלה בסיבוב ההצבעה הראשון. כדי לשמור על סודיות תהליך ההצבעה, הפתקים לא נחשפו בכתב ידם של המושבעים כפי שנכתבו באי, ובמקומם הם נחשפו בכתב יד אחיד. הפתקים, לטענת ההפקה, "משקפים נאמנה ותחת פיקוח משפטי את הצבעת שאר המושבעים באי, ללא הקול הנפסל".

אסי בוזגלו, מתוך "הישרדות". מתוך "הישרדות", צילום מסך
דרמה. אסי בוזגלו/צילום מסך, מתוך "הישרדות"

בוזגלו, כדורגלן לשעבר וכוכב "הבוזגלוס" בן 37 מפתח תקווה, זכה רק אתמול בתואר "השורד האהוב". העונה הנוכחית של "הישרדות VIP" הייתה אחת העונות הארוכות והמצליחות של רשת 13. היא זכתה לרייטינג ממוצע גבוה, וברוב המקרים הביסה את התכניות שהוצבו מולה בערוץ קשת 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully