וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה טוענת שרועי ארד אנס אותה עם חבריו, ארד מגיב: "עלילת דם שקרית"

13.9.2020 / 14:24

אישה בשם ענת אבישר-קורן טענה שהעיתונאי והמשורר סימם ואנס אותה עם 10 חברים לפני כ-19 שנה. רועי צ'יקי ארד הגיב בפייסבוק: "לא היה ולא נברא. שקר ודיבה. עשיתי שלל דברים איומים בצעירותי, אבל יש גבול למה שניתן להעליל על בן אדם"

רועי צ'יקי ארד. Creative Commons
"זו דיבה". רועי צ'יקי ארד/Creative Commons

אישה בשם ענת אבישר-קורן האשימה את המשורר והעיתונאי רועי צ'יקי ארד שסימם אותה ואנס אותה בשנת 2001 ביחד עם עשרה אנשים נוספים. בתגובה כתב ארד כי מדובר בעלילת דם שקרית שהולכת וצוברת תאוצה. "עשיתי אכן שלל דברים איומים בצעירותי, אני לוקח עליהם אחריות, פורש, מכה על חטא, מקיא את עצמי. אבל יש גבול למה שניתן להעליל על אדם", כתב.

בפוסט שפרסמה הבוקר (ראשון) בפייסבוק, כתבה אבישר-קורן שלפני כ-19 שנה הייתה בזוגיות סדיסטית עם משפטן שהיה מיודד עם ארד. לטענתה, היא בילתה איתם בבר בשינקין, שם לטענתה הם סיממו אותה. לאחר מכן, לטענתה, עלו לביתו של ארד ושם הם שכבו איתה בתורות תוך כדי שהם צוחקים עליה. "מזגו לי מים. ואיבדתי זמן. זוכרת את רועי מעליי ואת המשפטן עושים תורות וצוחקים. זוכרת את המודיעינצ'יק מתעצבן שלא ניקו אותי מספיק עבורו. ועוד מים ועוד בלאק אאוט. הקולנוען מעליי בוכה שאין לו מצלמה, אני בוכה, רועי צוחק תגידי תודה שאנחנו מפנקים אותך ככה אני לא נוגע בשמנות בדרך כלל ובלאק אאוט".

בתגובה לפרסום הפוסט כתב ארד: "ברגעים אלה מסתובבת עלי ברשת עלילת דם וצוברת תאוצה. יום לפני התחקיר החמור ב'מקום הכי חם', פרסמתי פה את מכתב הפרישה, בקשת הסליחה, והנידוי העצמי שלי, כמשהו שינסה להיות התחלה של תיקון לתקופה שפגעתי בנשים - אם זה ניתן כלל. קיבלתי על המכתב ביקורות חשובות שעזרו לי להבין עוד וללמוד, ותיקנתי. לא הכחשתי 'לא היה ולא נברא'. וכמובן, פניתי וביקשתי סליחה אישית מכל אחת שהצלחתי לזהות.

"ענת אבישר מאשימה אותי בדברים מזוויעים ושטניים כל כך שאני לא מוכן לטנף את הוול שלי בהם, שהתרחשו ב-2001, כשהיתה בת 20, בסיפור עם 11 דמויות וסמי הזיה, שלא היה ולא נברא ולדבריה ייכלל באייטם עתידי של שרון שפורר. וזהו כבר שקר וכזב ודיבה. אבל כשהבנתי שהיא טוענת את זה, חשך עולמי. במצב רגיל, מדובר במילה מול מילה. ברוח הציבורית כרגע, המילה שלי כרגע לא שווה דבר. הנחתי שגורלי נחרץ. למזלי, כשחיפשתי את שמה בג'ימייל, הופתעתי שהיתה לנו ב-2009 התכתבות חביבה ודי ענפה וחביבה ואפילו ראיינתי אותה למעריב".

רועי "צ'יקי" ארד. צילום מסך, צילום מסך
"מכה על חטא". רועי צ'יקי ארד/צילום מסך, צילום מסך

"אותה ע', שמספרת שסיממתי אותה ופגעתי בה פגיעה איומה כל כך שבדרך כלל לדבריה אחרות לא נשארות בחיים, פנתה אלי ושלחה מכתב תודה על מחמאה שפרסמתי בבלוג לכתב עת שהשתתפה בהוצאתו", הוסיף וכתב. "זה קרה 8 שנים אחרי הזמן המתואר של המעשה. בעקבותיו, ניהלתי איתה שיחה מעניינת של ארבעה מיילים על שיווק ושירה. השתמשתי ברשותה בציטוט מתוכו ואפילו עקצתי אותה באייטם שכתבתי על כתב העת. כיום היא אומרת שהתכתבתי עם השותף שלה, אבל זו היתה היא לגמרי. (...) יש גבול לכזב: האם לאדם שהחריב את חייכם, תכתבו תודה ואז 'שוב תודה', תנהלו שיחות חביבות על שיווק וספרות ואורך טקסטים, ולאחר מכן תשלחו שיר רומנטי גנרי?"

"נורמת 'אני מאמין לך' היא הראויה, אבל יש גם מקרים של דיבה. אני פונה אליכם, בתהום שבה אני נמצא, אנא עזרו לי להציג את הצדק לאור לפחות בתחום הזה. עשיתי אכן שלל דברים איומים בצעירותי, אני לוקח עליהם אחריות, פורש, מכה על חטא, מקיא את עצמי. אבל יש גבול למה שניתן להעליל על אדם".

ארד צירף את ההתכתבויות הללו לפוסט בפייסבוק שלו. אבישר-קורן הגיבה וכתבה כי את התכתובת עם כתב-העת "מעין" היא ניהלה מבלי לדעת שהוא קשור ואת שאר ההתכתבויות ניהל שותפה ולא היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully