וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלכת היופי של ירושלים", עמיר בניון ופאודה כמובן: הסדרות שיעלו השנה ב-yes

14.9.2020 / 11:31

דאנה איבגי ויהודה לוי ישתתפו בסדרה המבוססת על סיפורה של אתי אלון, "שטיסל" חוזרת לעונה שלישית ומרגי יגלם רובוט בסדרת נוער חדשה: כל הפרטים על הפקות המקור שיעלו בשנת 2021 ב-yes

פרומו לסדרה "מלכת היופי של ירושלים"/yes

חברת yes ערכה הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים וירטואלית שבה חשפה את הפקות המקור שיעלו בשנה הקרובה. החברה חשפה כי תשדר השנה 31 הפקות מקור, בהשקעה של כ-100 מיליון שקל. כמו כן הכריזה yes כי תעביר מאות אלפי שקלים ישירות לאנשי תעשייה הטלוויזיה בישראל דרך איגוד עובדי התעשייה - אקט ושח"ם - על רקע משבר הקורונה.

בין השאר הוצגו הסדרות הללו במסיבת העיתונאים: "מעילה" - דרמה בכיכובם של יהודה לוי ודאנה איבגי, המבוססת על סיפורה של אתי אלון; "מלכת היופי של ירושלים" - הפקת ענק על-פי הרומן רב- המכר בכיכובם של מיכאל אלוני, מלי לוי וישראל אוגלבו; "הטבח" - דרמה על מאחורי הקלעים של מסעדת שף בכיכובם של רותם סלע, גורי אלפי וגל תורן; "שטיסל 3" - עונה שלישית לסדרה בכיכובם של המועמדת לאמי שירה האס, מיכאל אלוני ודבל'ה גליקמן על המשפחה החרדית מירושלים; "בני אור" - דרמת פשע על כנופיית נערים צעירים בכיכובם של עמיר בניון ועדן פינס; "למה מי מת" - קומדיה רומנטית על זוג חולי סרטן, בכיכובם של קותי סבג וליהי קורונבסקי.

מלכת היופי של ירושלים. נטי לוי, באדיבות yes,
מסקרן. מלכת היופי של ירושלים/נטי לוי, באדיבות yes

כמו כן דווח כי השנה יעלו עונות חדשות ל-"יס מן" בהשתתפות רותי ברודו, אביבית בר-זוהר, הזמרת דיקלה והעיתונאי ערן סוויסה. גם "הבוזגלוס" תשוב לעונה חמישית, "מייקל" לעונה שנייה וגם PPS - סדרת ילדים ונוער בכיכובו של "מרגי". בערוץ yes דוקו יעלה בין היתר סרט תיעודי על הזמרת המנוחה אהובה עוזרי וכן סרט על כוכב הכדורגל המיתולוגי, רוני קלדרון, שנעלם באופן מסתורי. בנוסף, יחלו בחודשים הקרובים צילומי העונה הרביעית של "פאודה" והיא צפויה לעלות בסוף 2021.

מנכ"ל yes, רן גוראון, אמר במסיבת העיתונאים: "למרות חוסר הוודאות, החלטנו לצלם כמתוכנן הפקות ישראליות חדשות, כשבמהלך החודשים האחרונים צילמנו לא פחות מ- 14 סדרות שסיפקו תעסוקה לאנשי תעשיית הטלוויזיה החיוניים לכולנו. אנו מבטיחים לעמוד לצידם באמצעות המשך השקעה אדירה בהפקות מקור חדשות גם השנה, אשר מעידה על מחויבותנו להעשיר את המסך בתוכן איכותי ומגוון, במיוחד בימי החגים והחורף הקרבים, ולספק רצף תעסוקתי ופרנסה לעשרות אלפי משפחות בישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
PPS מרגי. אורית פניני,
PPS עם מרגי/אורית פניני
יס מן חנוך דאום. פיני סילוק, באדיבות yes,
רותי ברודו גם בפנים. עונה חדשה ל-"יס מן"/פיני סילוק, באדיבות yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully