וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון מגל בשידור: "במקום נתניהו הייתי יורה צרורות בכל העיתונאים השמאלנים"

14.9.2020 / 13:44

בתכנית הרדיו של מגל עם בן כספית אמר העיתונאי הימני שלו היה במקומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, היה "מזמן מוציא תת-מקלע, יורה צרורות כמו ב'רמבו' ומשליך רימונים על עיתונאים שמאלנים". מיד לאחר מכן אמר מגל שמדובר בסאטירה. המשטרה בודקת חשד לפלילים

ינון מגל בן כספית. יחצ, עיבוד תמונה
"21, 22, 23, פוצץ!". ינון מגל, בן כספית/עיבוד תמונה, יחצ

בשיחה בתכנית הרדיו של ינון מגל ובן כספית ב-103fm, אמר מגל שבמקום ראש הממשלה כבר היה מזמן מוציא נשק ויורה בכל העיתונאים השמאלנים. לאחר מכן אמר שמדובר בסאטירה.

"די, כמה אפשר", אמר על ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "אני במקומו כבר הייתי מוציא מזמן תת-מקלע, יורה ב... לא רוצה להגיד בכולכם, בך לא, כן? אבל בכל השאר, יורה, צרורות כמו ב'רמבו'... כל העיתונאים ששנים צולבים אותו כל יום שישי, צרורות, רימונים - 21, 22, 23, פוצץ!"

"לא יודע אם שמעת את עצמך", הגיב לו כספית. "אתה אמנם זחוח ומבסוט, אתה קראת עכשיו לרצוח את העיתונאים שצולבים את ראש הממשלה".

"זה היה קטע סאטירי", אמר מגל. "כמו ש'בארץ נהדרת' עושים סאטירה. אני מתנצל, חוזר בי".

האזינו לשיחה

מרדיו 103fm נמסר: "התחנה רואה בחומרה כל ניסיון הסתה לפגיעה בעיתונאים ובחופש הביטוי והפעולה המלא שלהם. מדובר בניסיון לא מוצלח של המגיש, וזאת בלשון המעטה, להעמיד נקודה באופן סאטירי, שהתפרש בקרב מאזיננו באופן בלתי ראוי ופוגעני. הוא מיד חזר בו והתנצל בשידור חי. הובהר לינון שלהתבטאויות מסוג זה, גם אם נאמרות בבדיחות הדעת, אין מקום בשידורינו. 103fm מאחלת שנה טובה ומתוקה לכל עם ישראל".

חטיבת החקירות במשטרה תעביר לפרקליטות את הקלטת הדברים שאמר היום מגל בתכנית, לבדיקה והכרעה האם יש לפתוח בחקירה פלילית בשל דבריו.

(השתתף בהכנת הכתבה: לירן לוי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully