וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן דרשוביץ תובע מיליון דולר מיורם לס: "אמר בשידור שאנסתי ילדות"

פרקליט הצמרת הגיש היום תביעת דיבה נגד פרופ' לס ורדיו 103FM שלפיה פרופ' לס אמר בתכניתו בתחנה כי דרשוביץ "אנס ילדות ביחד עם ג'פרי אפשטיין" וכי הוא אף "הודה בכך". דרשוביץ: "כל אזרח יכול לקום בבוקר ולגלות ששמו שורבב לפרשייה או האשמה שכלל לא היה מעורב בה"

פרקליט הצמרת אלן דרשוביץ הגיש היום (חמישי) תביעת דיבה נגד פרופ' יורם לס ורדיו 103fm על סך מיליון דולר בטענה שפרופ' לס שידר בתכנית הרדיו שבהגשתו ביום חמישי האחרון טענות שקריות נגדו שלפיהן דרשוביץ "אנס ילדות ביחד עם ג'פרי אפשטיין" וכי "הוא הודה בכך". התביעה הוגשה הבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב.

בכתב התביעה נכתב: "דבריו של פרופ' לס הם לשון הרע במדרג החמור ביותר משום שהם משפילים ומבזים את דרשוביץ והופכים אותו למטרה לשנאה, לבוז וללעג". עוד נכתב כי "הנתבעים (פרופ' לס, עורך התוכנית, המפיק הראשי ומנכ"ל תחנת הרדיו) לא רק שידרו דברים שקריים אלה, ולא רק שלא נקטו לפני השידור, או בכל מועד אחר, אמצעים כלשהם להיווכח אם הדברים אמת או לא, הם אף ניסו להעניק ללשון הרע ששידרו (הטענה הכוזבת בדבר אונס ילדות ביחד עם אפשטיין) תוקף על ידי כך שציינו בכזב כי פרופ' דרשוביץ הודה בדברים".

יורם לס. קשת 12, צילום מסך
מיליון דולר. יורם לס/צילום מסך, קשת 12

עוד צוין בכתב התביעה כי פרופ' דרשוביץ מעולם לא עשה את המעשים שיוחסו לו על-ידי פרופ' לס ובוודאי שלא הודה במעשים שלא ביצע. למעשה, פרופ' דרשוביץ הציג לפרטי פרטים בעשרות מאמרים וראיונות, כולל בחדשות הפריים-טיים בישראל, הוכחות ברורות וחד משמעיות לפיהן מעולם לא קיים יחסי מין עם אף אישה הקשורה לפרשת אפשטיין.

פרופ' דרשוביץ סיכם: "המאבק והמשפט הוא לא רק למען שמי הטוב אלא למען הציבור כולו. כל אזרח יכול לקום בבוקר ולגלות ששמו שורבב לפרשייה או האשמה שכלל לא היה מעורב בה". פרופ' דרשוביץ הודיע כי בכוונתו לתרום מכספי הזכייה בתביעה למגוון עמותות, ביניהן "איחוד הצלה" ולשורת ארגונים מרכזיים הנלחמים בתנועת ה-BDS.

מרדיו 103fm נמסר: "עו"ד דרשוביץ לא פנה אלינו לפני שהגיש את תביעת ההשתקה הזו. אנחנו נלמד את כתב התביעה ונגיב בדרכים המקובלות. 103fm מאחלת שנה טובה ומתוקה לכל עם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully