וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוצי הטלוויזיה הודיעו: "כל הכתבים והאורחים יעטו מסיכות בשידור"

23.9.2020 / 15:21

אחרי שאתמול כתבי כאן 11 עטו מסיכות בשידור, הודיעו היום קשת 12 וחברת החדשות כי כל הכתבים, הפרשנים והאורחים המשתתפים בתכניות האולפן יעטו מסיכות אשר יוסרו רק בהגיע תורם לדווח או לדבר. גם ערוץ 20 הודיעו כי יעשו כן. מחדשות 13 נמסר כי גם אצלם פועלים כך

בווידאו: הגבלות על תפילות בסגר החגים/צילום: רויטרס

כתבי כאן 11 היו הראשונים לעטות מסיכות בשידור - וכעת שאר הערוצים מצטרפים אליהם. קשת 12, חברת החדשות וערוץ 20 הודיעו כי כל האורחים, הכתבים, הפרשנים והמשתתפים בתכניות האולפן יעטו מסיכות ברצף התכניות וברצועות השידור ויסירו אותן רק בהגיע תורם לדווח או לדבר. לאור הצעד של כאן 11, שוחח שר התקשורת יועז הנדל היום עם מנכ"לי חדשות 12, קשת וערוץ 20 והם נעתרו לבקשה לעטות מסכות בשידור. מערוץ 13 נמסר כי גם אצלם פועלים כך וכי הם לא מאפשרים להכניס לאולפן יותר מארבעה אנשים בפאנל.

בהודעה מטעם קשת 12 וחברת החדשות נמסר כי ההנחיה לעטות מסיכות בשידור נכנסה לתוקפה בשעה 15:00 ועד להודעה חדשה. "בנוסף, ריאיונות שטח של כתבי החדשות יתקיימו עם מוט מיקרופון (בום) לצורך שמירת מרחק ותוך עטיית מסכות בהמצאותם ליד קבוצת אנשים". שר התקשורת הנדל אישר כי שוחח עם מנכ"לי חדשות 12, קשת וערוץ 20 והם אכן נעתרו לבקשה. "מסכות באולפנים יעזרו ליצירת נורמה ציבורית", הוסיף.

כתבי כאן 11 במסכות. כאן 11, צילום מסך
כתבי כאן 11 עוטים מסיכות, אתמול/צילום מסך, כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully