וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנתבע על ידי אלן דרשוביץ - יורם לס התנצל בשידור: "טעיתי"

24.9.2020 / 14:48

פרופ' לס חזר בו מהדברים שאמר בתכניתו לפני שבועיים ברדיו 103fm. בפתח דבריו היום ברדיו אמר: "הדברים התבססו על טעות שלי, צר לי מאוד אם נגרמה לו עוגמת נפש"

יורם לס אולפן שישי. קשת 12, צילום מסך
מתנצל. יורם לס/צילום מסך, קשת 12

פרופ' יורם לס התנצל היום (חמישי) בשידור בפני הפרקליט אלן דרשוביץ בעקבות דבריו בתכניתו ברדיו 103fm מלפני כשבועיים ולפיהם דרשוביץ אנס ילדות ביחד עם ג'פרי אפשטיין ואף הודה בכך. ההתנצלות הגיעה לאחר שדרשוביץ הגיש בשבוע שעבר תביעת דיבה נגד לס ונגד תחנת הרדיו על סך מיליון דולר.

בתחילת החודש אמר פרופ' יורם לס בתוכניתו כי פרופ' אלן דרשוביץ "אנס ילדות" ואף "הודה בכך". היום פתח את תוכניתו ב־103fm ואמר: "טעיתי, אני מבקש להתנצל". לדברי לס, "בתוכנית ב־10 בספטמבר אמרתי - במסגרת דיון על תיקי נתניהו ועל עמדתו של פרופ' אלן דרשוביץ לגביהם - כי 'פרופ' דרשוביץ אנס ילדות' ואף הוספתי כי הוא - דרשוביץ - 'הודה בכך'. אני מבקש לומר בצורה צלולה וברורה: אמירתי זו כנגד פרופ' דרשוביץ - הייתה שגויה".

לס הוסיף כי "פרופ' דרשוביץ מכחיש בתוקף את כל הטענות שהועלו נגדו בעניין זה, וטעיתי כאשר אמרתי שהוא הודה בכך. אני מבקש להתנצל בפני פרופ' דרשוביץ על האמירות שלי בעניינו בתוכנית, ולחזור בי מכל טענה שהעליתי כלפיו. הדברים התבססו על טעות שלי. צר לי מאוד אם נגרמה לו עוגמת נפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully