וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה הישראלית "חמישים" מועמדת ל"אמי" הבינלאומי

24.9.2020 / 14:49

סדרת הדרמה הקומית "חמישים", שיצרה וכתבה יעל הדיה עבור yes, מועמדת לפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר בטקס פרסי האמי הבינלאומית לשנת 2020. לפני שנתיים זכתה בקטגוריה זו בטקס הסדרה "נבסו" של רשת, ובשנה שעברה היתה מועמדת בקטגוריה הסדרה "קופה ראשית" של כאן 11

טריילר הסדרה "חמישים"/באדיבות yes

סדרת הדרמה הקומית "חמישים", שיצרה וכתבה יעל הדיה עבור yes, מועמדת לפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר בטקס פרסי האמי הבינלאומי לשנת 2020. בשנת 2018 זכתה בקטגוריה זו בטקס הסדרה "נבסו" של רשת, ובשנה שעברה היתה מועמדת בקטגוריה הסדרה "קופה ראשית" של כאן 11. הטקס יתקיים בניו יורק ב-23 בנובמבר.

הסדרה, שביימה דפנה לוין והופקה על ידי אנדמול, עוסקת בחוויות אם חד הורית לשלושה ילדים מתבגרים, כשהיא מתקרבת לגיל חמישים ומתמודדת עם גיל המעבר. בסדרה, שעלתה לפני שנה, משחקת בתפקיד הראשי אילנית בן יעקב, תסריטאית שהתאלמנה לפני מספר שנים. בתפקיד האבא הדמנטי משחק דודו אלהרר, ועוד משתתפים בה גורי אלפי, יניב ביטון, גיא אריאלי, ענת עצמון ומיקה קרני.

הסדרה "חמישים" של yes. ורד אדיר,
תשחזר את הצלחת הזכיה של "נבסו"? הסדרה "חמישים"/ורד אדיר

היום הוכרז על 44 מועמדויות מ-20 מועמדויות בטקס, ו"חמישים" היא הנציגה היחידה מישראל, והיא תתמודד בקטגוריית הסדרה הקומית בין השאר מול הסדרה המוהללת " Back to Life" של שואוטיים.

טקס פרס האמי הבינלאומי של האקדמיה הבינלאומית לטלוויזיה, אמנויות ומדעים, הוא טקס נפרד מפרס האמי האמריקני, ומתקיים משנת 1973 לשם הכרה במצוינות של תכניות טלוויזיה המופקות מחוץ לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully