וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה בארקן אושפז עם קורונה בטיפול נמרץ, בנו: "קשה לו לנשום"

29.9.2020 / 16:50

השחקן והבמאי יהודה בארקן אושפז ביחידה לטיפול נמרץ בבית חולים הדסה עין כרם לאחר שנדבק בקורונה. בנו רועי אומר לוואלה! תרבות: "אבא אומת בחמישי כחולה קורונה ועבר למלונית. בגלל קוצר נשימה, אושפז ביום כיפור. מצבו בינוני, הוא מתקשר ומתלוצץ עם רופאיו"

יהודה ברקן. יחצנים, רפי דלויה
רק בריאות. יהודה בארקן/רפי דלויה, יחצנים

השחקן והבמאי יהודה בארקן בן ה-75 אושפז אתמול (שני) בצהריים, במהלך יום כיפור, ביחידה לטיפול נמרץ בבית חולים הדסה עין כרם, לאחר שנדבק בקורונה. מבית החולים אישרו זאת ומסרו כי הוא נמצא בהכרה, ובסביבתו הוסיפו כי מצבו בינוני ויציב.

"אבא קיבל תשובה שהוא מאומת קורונה ביום חמישי, וביום שישי עבר למלונית קורונה", אומר רועי ברקן, בנו של יהודה בארקן, לוואלה! תרבות. "בערב כיפור הוא הרגיש לא טוב, ואמר שהוא ינסה לישון עוד לילה במלונית. אתמול, יום כיפור, הוא התעורר ועדיין היה לו קוצר נשימה. אז הוא אושפז בכיפור בבית חולים הדסה, עכשיו הוא במיון קורונה, הוא נמצא טוטאלית בידי הצוות".

"יש לו בעיות בנשימה, אבל אבא בהכרה, במצב בינוני עכשיו, הוא בסדר, הוא מתקשר. חשוב להגיד שהוא לא מורדם, יש לו בעיות נשימתיות קשות אבל הוא מתקשר. הוא באמת מתלוצץ עם רופאיו. אנחנו מבקשים לקרוא פרק תהילים עבורו. ואנחנו כל כך מודים לעם ישראל על ההתעניינות, על הדאגה ועל המבול של הטלפונים וההודעות. אנחנו מחוזקים מכל האהבה. ובעזרת השם נצא מזה ויהיה בסדר".

יהודה ברקן. יחצנים, רפי דלויה
"מתלוצץ עם רופאיו". יהודה ברקן/רפי דלויה, יחצנים

בכך הצטרף לרבים שנדבקו בקורונה, ובהם השחקן והיוצר ליאור כלפון, שאושפז ביולי בבית חולים, עבר למלונית קורונה, ולאחר 43 ימים של בידוד החלים ושוחרר לביתו. בימים האחרונים נודע כי גם המוזיקאי שלומי שבת והשחקנית חן אמסלם נמצאו חיוביים לקורונה. שניהם לא מאושפזים אלא נמצאים בביתם, ומצבם הרפואי טוב.

בארקן הוא מאושיות הקולנוע הוותיקות והאהובות בישראל וזוכה פרס מפעל חיים של האקדמיה המקומית לקולנוע ולטלוויזיה. ברזומה שלו אפשר למצוא להיטים נצחיים כמו "צ'רלי וחצי", "חגיגה בסנוקר" ו"אבא גנוב", ובשנה שעברה חזר למסך הגדול כשכיכב בסרט "אהבה בשלייקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully