וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שנה ארורה": אחרי שבנו ואחותו מתו - אחיו של חיים אוליאל הלך לעולמו

1.10.2020 / 11:54

אלי אוליאל, מתופף להקת שפתיים ואחי הסולן חיים אוליאל, מת מסרטן הריאה. זהו מוות שלישי במשפחה בתוך קצת יותר משנה, לאחר מות בנו ואחותו. "אנחנו חווים שנה ארורה וקשה מאוד", אמר חיים אוליאל לוואלה! תרבות, "איך יכול להיות שלמשפחה אחת יקרו כל כך הרבה אסונות?"

חיים אוליאל עם בנו עומר ואחיו אלי אוליאל. באדיבות חיים אוליאל, באדיבות המשפחה
"כל החיים שלו היו מוזיקה". אלי אוליאל המנוח/באדיבות המשפחה, באדיבות חיים אוליאל

טרגדיה רודפת טרגדיה: אלי אוליאל, מתופף להקת שפתיים ואחיו של סולן הלהקה והמוזיקאי חיים אוליאל, הלך לעולמו אמש בבית חולים סורוקה בבאר שבע מסרטן ריאה - כחודשיים לאחר שהתגלה בגופו. אוליאל הלך לעולמו כשהוא מוקף בבני משפחתו. בן 66 היה במותו, והוא הותיר אחריו שלושה ילדים. אוליאל יובא למנוחות אחר הצהריים בבית העלמין בשדרות.

זהו מוות שלישי במשפחה בתוך קצת יותר משנה: באוגוסט 2019 אותר המוזיקאי ניב אוליאל, בנו של חיים, ללא רוח חיים לצד אישה נוספת בביתו בנווה ימין, וזמן קצר לאחר מכן, בדצמבר, הלכה לעולמה כרמלה, אחותו של חיים.

"זה מאוד עצוב", ספד חיים אוליאל לאחיו בשיחה עם וואלה! תרבות, "מגיל צעיר, אלי אהב לנגן ולעשות מוזיקה, כמו כל המשפחה אצלנו. הוא היה מוכשר מאוד, בין המייסדים של להקת שפתיים, הוא המציא את השילוב של הקצב המרוקאי, שש השמיניות, שהתאים לארץ והיה טיפה שונה ממרוקו. כל חייו אלי היה במוזיקה, ידען מאוד גדול במוזיקה של שנות החמישים, השישים והשבעים. יכולת להשמיע לו שיר והוא מיד ידע להגיד לך מי שר אותו ובאיזו שנה. הוא התעניין מאוד כמונו גם במוזיקה לועזית וגם במוזיקה מהבית. איש רציני מאוד, שפיו ולבו שווים. אם משהו לא נראה לו - הוא ידע להגיד את זה, וידע לעמוד על שלו. אלי היה גם שותף ללהקה ולחיים המוזיקליים".

חיים אוליאל בבית האבלים של ראש עיריית שדרות לשעבר אלי  מויאל, שדרות 27 בפברואר 2020. ניב אהרונסון
"לצערנו, אנחנו חווים שנה ארורה וקשה מאוד". חיים אוליאל/ניב אהרונסון

"לצערנו, אנחנו חווים שנה ארורה וקשה מאוד", הוסיף אוליאל, "אחותי נפטרה לפני תשעה חודשים, היה לה אירוע מוחי שהסתבך, והבן שלי נפטר באופן טרגי לפני שנה וקצת. בקיצור שנה ארורה. עצוב. אנחנו חווים אבדות על אבדות. אני לא יודע מה לחשוב. זה יכול להוציא אדם מדעתו, אם יחשוב שזה לא מקרי ואיך יכול להיות שלמשפחה אחת יקרו כל כך הרבה אסונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully