וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי שבת אושפז בבית החולים בשל החמרה במצבו עקב מחלת הקורונה

3.10.2020 / 13:17

הזמר והמוזיקאי שלומי שבת, שחלה בקורונה לפני כשבוע, חש ברע והגיע למיון, שם החליטו הרופאים לאשפזו כדי שיישאר בהשגחה. בתוך כך חלה הרעה במצבו של יהודה בארקן, המאושפז בהדסה עין כרם

צילום סטילס: ראובן קסטרו, במאי: דובי קליין, סאונד: אילן לוי, צלמים: מתן גולדשטיין, אייל קליין, בני בן דוד. תאורה: דקר לייטויז׳ן, תאורנים: יוסי אדיזס ואביעד נחום, מנהל טכני: מייקל ברהם, טכנאי: שי מכלוף, הפקה: שי ורקר וחגית ברק

הזמר והמוזיקאי שלומי שבת, שחלה בקורונה, אושפז בבית חולים בילינסון. שבת בן ה-66 נדבק בקורונה לפני כשבוע, ומכיוון שחש ברע היום הוחלט לאשפזו כדי שיהיה בהשגחה. מסביבתו אומרים כי מצבו בסדר. עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של הזמר, מסר: "שלומי שבת, המאובחן כחולה קורונה, הגיע למיון בילינסון כיוון שחש ברע. לאחר הערכת מצב של הרופאים הוחלט לאשפזו".

מוקדם יותר השבוע נודע כי הזמרת עדן אלנה, שמייצגת את ישראל באירוויזיון 2021, נפגשה עם שבת ונאלצה להיכנס לבידוד, אך בדיקת קורונה שעשתה הניבה תוצאה שלילית. מטעם מנחם, המייצג גם את אלנה, נמסר: "שמחים לעדכן כי עדן אלנה ביצעה בדיקת קורונה והתבשרה כי יצאה שלילית ואינה חולה. עדן תשהה בבידוד את מס' הימים הנחוצים למרות התשובה, על פי הנחיות משרד הבריאות".

שלומי שבת בהלווייתה של מירית הררי, ספטמבר 2020. ראובן קסטרו
רק בריאות. שלומי שבת/ראובן קסטרו

שבת הוא לא איש התרבות היחידי שמאושפז בימים אלה - ביום שלישי האחרון הגיע גם יהודה בארקן אל היחידה לטיפול נמרץ בבית חולים הדסה עין כרם, מסיבות דומות. בימים האחרונים חלה הרעה קלה במצבו והוא סובל מקשיי נשימה חריפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully