וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שיפור במצבו של יהודה בארקן, משפחתו מבקשת: "התפללו לשלומו"

4.10.2020 / 10:32

בארקן בן ה-75, שנדבק בקורונה, עדיין מתקשה לנשום ומשפחתו מבקשת מהציבור להתפלל לשלומו. שלומי שבת בן ה-66 חלה בקורונה לפני כשבוע ואושפז אתמול בבית חולים בילינסון. מקורביו: "שלומי בסדר, השתפר מאוד מאתמול אבל הוא עדיין נשאר להשגחה"

שלומי שבת, המאושפז בבית חולים בילינסון לאחר שחלה בקורונה, מצלם את הצוות המטפל בו/באדיבות שלומי שבת

אין שיפור במצבו של השחקן והבמאי יהודה בארקן, שנדבק בקורונה לפני כשבוע. בארקן, 75, הגיע ביום שני אל היחידה לטיפול נמרץ בבית חולים הדסה עין כרם. תחילה נמסר ממשפחתו כי מצבו בינוני ויציב, אך אתמול (שבת) מסר בנו רועי כי מצבו "קצת פחות טוב. עדיין יש קשיי נשימה ומתפללים לטוב". היום מסרה המשפחה: "אנחנו מודים מקרב לב על ההתעניינות והתמיכה. בשלב הזה אנו מעדיפים לשמור על פרטיות המשפחה ומבקשים להמשיך ולהתפלל לשלומו". מהמרכז הרפואי הדסה נמסר כי המשפחה ביקשה למסור כי היא מודה על האהבה מהציבור ומבקשת מכולם להמשיך להתפלל.

לצד זאת, חל שיפור ניכר במצבו של הזמר והמוזיקאי שלומי שבת, שחלה בקורונה ואושפז אתמול (שבת) בבית החולים בילינסון. שבת בן ה-66 נדבק בקורונה לפני כשבוע, ומכיוון שחש ברע אתמול הוחלט לאשפזו כדי שיהיה בהשגחה. בסביבת הזמר אומרים הבוקר (ראשון) כי "שלומי בסדר, השתפר מאוד מאתמול אבל הוא עדיין נשאר להשגחה".

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של הזמר, מסר: "שבת אשר מאושפז בבילינסון חש בטוב הבוקר, שומר על מצב רוח והשמועות הזדוניות והפייק ניוז המכוער שרץ ברשת לגבי פטירתו, אינו נכון ורחוק מהמציאות. עצוב שבתקופה כל כך רגישה יש עדיין רוע שכזה והפצת שמועות שאין להן שום קשר למציאות. ואהבת לרעך כמוך".

צפו מעל בסרטון שצילם הבוקר שבת מחדרו בבית החולים בילינסון, בו נראית חברת הצוות הרפואי שמטפל בו.

שלומי שבת בהלווייתה של מירית הררי, ספטמבר 2020. ראובן קסטרו
שיפור ניכר במצבו. שלומי שבת/ראובן קסטרו

בשבוע שעבר נודע כי הזמרת עדן אלנה, שמייצגת את ישראל באירוויזיון 2021, נפגשה עם שבת ונאלצה להיכנס לבידוד, אך בדיקת קורונה שעשתה הניבה תוצאה שלילית. מטעם עופר מנחם, המייצג גם את אלנה, נמסר אז כי אלנה "תשהה בבידוד את מספר הימים הנחוצים למרות התשובה, על פי הנחיות משרד הבריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully