וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי זוהר הודיע: "לא אופיע יותר אצל אופירה וברקוביץ'"

4.10.2020 / 11:10

לאחר שבתכנית האירוח בקשת 12 אמר ברקוביץ' ליו"ר הקואליציה כי הליכוד מתנהג כמו "ארגון פשיעה", הבהיר הבוקר ח"כ זוהר כי לא ישתתף יותר בתכנית. "האמירה השערורייתית של ברקוביץ' הייתה בלתי נסבלת. הבטחתי שלא נשתוק נוכח המתקפות של השמאל נגדנו. אני בוחר לעשות מעשה"

בווידאו: עימות מעל במת המליאה בין הח"כים זוהר למריח/צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: עמית שמחה

לאחר שבתוכנית "אופירה וברקוביץ'" ששודרה בסוף השבוע האחרון בקשת 12 אמר אייל ברקוביץ' ליו"ר הקואליציה מיקי זוהר כי הליכוד הוא "ארגון פשיעה", הבהיר הבוקר (ראשון) ח"כ זוהר כי לא ישתתף יותר בתכנית האירוח הפופולרית. "לא אופיע יותר אצל אופירה וברקוביץ'", כתב בטוויטר. "הופעתי בתוכנית שלהם המון פעמים עוד מהימים שהיה שם קול שפוי, מקצועי ואובייקטיבי. לצערי זה הפך היום למשהו אחר, כזה שחצה את כל הגבולות ההגיוניים".

"האמירה השערורייתית של אייל ברקוביץ' שאנחנו "ארגון פשיעה" היתה בלתי נסבלת ואסור לנו לעבור על כך לסדר היום. הבטחתי לכם שלא נשתוק יותר נוכח המתקפות חסרות הפרופורציה ומשולחות הרסן של השמאל נגדנו וכפי שבחרתי לומר לח"כ מריח מה דעתי על הנאום המביש שלה, אני בוחר לעשות מעשה גם בעניין הזה ולכן לא אופיע יותר בתוכנית הזו".

בשבוע שעבר התעוררה סערה נוספת סביב ח"כ מיקי זוהר. במהלך הדיונים הליליים על חוק ההפגנות, כינה זוהר ביושבו כיו"ר הכנסת את נאומה של ח"כ ע'דיר כמאל מריח: "אחד הנאומים הדוחים והמגעילים ששמעתי בכנסת ישראל". יו"ר הכנסת יריב לוין הגיב ואמר כי "על חברי הכנסת כולם מוטלת אחריות כבדה לנהל שיח מכבד ולא להעמיק את הקרעים בחברה הישראלית". בעקבות הסערה כתב זוהר: "בחרתי להביע את דעתי על הנאום המבחיל שהיא נשאה ואיני מתחרט על כך, יש לעשות סוף לקו הבזוי והמשתלח של יש עתיד וחבריהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully