וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני כהן מחקה את גילה גמליאל: "אמרו בפירוש 'אזרחים', זה לא כולל שרים"

7.10.2020 / 11:57

הקומיקאית והשחקנית העלתה לאינסטגרם סרטון שלה בדמותה של השרה שהפרה את ההנחיות של משרד הבריאות ולא אמרה אמת בחקירתה האפידימיולוגית: "אני שרה, אם לא ידעתם. למה שתדעו? אנחנו לא אנשים רגילים, כפרה עליכם, לנו מותר"

בווידאו: הפגנה מחוץ לביתה של השרה גמליאל/צילום: ניב אהרונסון

השחקנית והקומיקאית שני כהן העלתה לעמוד האינסטגרם שלה סרטון שבו היא מגלמת את דמותה של שרת הגנת הסביבה גילה גמליאל אשר הפרה את הנחיות משרד הבריאות, נדבקה בקורונה - ושיקרה בחקירתה האפידימילוגית. על רקע הסערה שהתחוללה עקב פרשת גמליאל, פרסמה כהן את הסרטון ובו היא קוראת לאזרחי ישראל: "מאז שהתגלה שחליתי בקורונה, אני המומה ממה שכותבים עלי בפייסבוק. אם כי ברחוב אני פוגעת אנשים נפלאים שמחזקים אותי. אם זה בעפולה, בנהריה, בערד, וזה רק מקומות שהסתובבתי בהם היום.

צפו בסרטון המלא בהמשך:

"בכל מקרה, חשוב לי שנעשה סדר, כי ההנחיות ברורות", המשיכה ואמרה. "אמרו שאסור לאזרחים להתרחק יותר מקילומטר, אבל אמרו בפירוש "אזרחים", שזה לא כולל שרים וחברי כנסת. אני שרה, אם לא ידעתם. למה שתדעו? אנחנו לא אנשים רגילים, כפרה עליכם, לנו מותר. תראו את ביבי, רובי, ליצמן, גלנט, שר הבריאות יולי וראש השב"כ שאם באמת היה אסור - הוא כבר היה מפר בשושו. ומיקי לוי. ויאללה אני אפסיק את הרשימה כי עד שאני אסיים ימצאו חיסון לקורונה".

"ולאלה שאומרים שסיכנתי את הציבור אני רוצה להזכיר שאני השרה להגנת הסביבה ולא להגנת הציבור, ואני מבטיחה לכם, נודרת, שלא הדבקתי אף לוטרה, נקודה, חד וחלק וחד משמעית. בכל מקרה, כמחווה לפנים משורת הדין וכדי שלא יגידו שאני משתעלת מהמקפצה, אני מוכנה לשלם את הקנס מהכסף שלכם. באמת בכיף ועל לא דבר. אני רק קופצת רגע להוציא כסף מכספומט בראש פינה".

"יואו יש לי טלפונים כל היום, אלוהים, משרד הבריאות איזה נודניקים ואני מתעלמת". בשלב זה ענתה כהן/גמליאל לטלפון וצחקה: "לא, אני לא מתפטרת. פחחח ביי ביי. איזה חיים בסרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully