וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב: "לא אופיע באופירה וברקוביץ' עד שברקו לא יתנצל בפני הליכודניקים"

10.10.2020 / 23:34

שרת התחבורה הודיעה כי לא תשתתף בתכנית האירוח של קשת 12 עד שברקוביץ' לא יתנצל בפני מצביעי הליכוד "על שכינה אותנו חברים בארגון פשע". במהלך התכנית הבהיר ברקוביץ' כי לא כינה כך את מצביעי הליכוד אלא אך ורק את ההנהגה: "התכוונתי אליך וללהקה המלוקקת שלך"

מירי רגב ואייל ברקוביץ' מתעמתים באולפן "אופירה וברקוביץ'"/צילום מסך: קשת 12

אחרי הפיצוץ הגדול באולפן "אופירה וברקוביץ'" בין שרת התחבורה מירי רגב למגיש התכנית אייל ברקוביץ', הודיעה הערב (שבת) רגב כי לא תשתתף בתכנית עד שברקוביץ' לא יתנצל בפני מצביעי הליכוד. "החלטתי שעד שאייל ברקוביץ' לא יתנצל בפני מיליון וחצי ליכודניקים, על שכינה אותנו חברים בארגון פשע, לא אגיע להתראיין בתוכנית. אני קוראת לכל חברי סיעתי לנהוג כך. מגיעה לנו התנצלות על הדברים הקשים שהטחת בנו".

הריאיון עם רגב ששודר ביום שישי הגיע לטונים גבוהים לאחר שהשרה תקפה את ברקוביץ' סביב דבריו משבוע שעבר לח"כ מיקי זוהר שלפיהם הליכוד מתנהל כמו ארגון פשע. "כל עוד אתה לא תתנצל בפני הליכודניקים, לעולם לא תהיה מאמן נבחרת ישראל", הטיחה רגב בברקוביץ' במהלך הריאיון. "אני אומרת לך שבכל מקום שאני אהיה, עד שאתה לא תתנצל בפני מיליון וחצי ליכודניקים שקראת להם 'חברים לארגוני פשע', כמו שדודו טופז קרא לנו 'צ'חצ'חים', וכמו שאחרים קראו לנו מנשקי קמעות".

בתגובה התעקש ברקוביץ' שהוא לא קרא "ארגון פשע" למצביעי הליכוד אלא רק להנהגה שמתחנפת לנתניהו "התכוונתי רק אלייך ואל כל הלהקה שלך, להקת מלוקקים", אמר.

מירי רגב אופירה וברקוביץ' אייל ברקוביץ'. קשת 12, צילום מסך
מחרימה. מירי רגב/צילום מסך, קשת 12

לפני שבוע הודיע ח"כ מיקי זוהר כי לא ישתתף יותר בתכנית. "האמירה השערורייתית של אייל ברקוביץ' שאנחנו "ארגון פשיעה" היתה בלתי נסבלת ואסור לנו לעבור על כך לסדר היום. הבטחתי לכם שלא נשתוק יותר נוכח המתקפות חסרות הפרופורציה ומשולחות הרסן של השמאל נגדנו וכפי שבחרתי לומר לח"כ מריח מה דעתי על הנאום המביש שלה, אני בוחר לעשות מעשה גם בעניין הזה ולכן לא אופיע יותר בתוכנית הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully