וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה הישראלית "שעת נעילה" של כאן 11 נמכרה ל-HBO מקס

13.10.2020 / 11:04

דרמת המלחמה המושקעת, שתעלה בכאן 11 בשבוע הבא, נמכרה לשירות הסטרימינג HBO מקס, שתשדר אותה בארצות הברית. זהו הישג נוסף לכאן 11 אחרי שגם "טהרן" נמכרה לגורם אמריקני, אפל טיוי פלוס, שבימים אלה מזרימה אותה בכל העולם

פרומו של הסדרה "שעת נעילה"/כאן 11

הישג נוסף לכאן 11: אחרי ש"טהרן" נמכרה לאפל טיוי פלוס, גם "שעת נעילה" החדשה זוכה לבית נוכרי חם. הפעם מדובר ב-HBO מקס (שאינו HBO המוכר אלא שירות הסטרימינג של וורנר בראדרס, שבין היתר כולל גם את HBO). על המכירה אחראית WestEnd Films, בבעלות שרון הראל ומאיה אמסלם (שגם הפיקה את הסדרה יחד עם קבוצת יונייטד קינג של משה אדרי), ובמסגרת ההסכם מצטרפת HBO מקס כמפיקה שותפה של "שעת נעילה" תחת זרוע הפקות המקור שלה. בארצות הברית תשודר הסדרה כשלושה שבועות אחרי שידור הפרק הראשון בארץ, ובהמשך צפוי השירות - שכרגע זמין רק באמריקה - להפיץ אותה בכל העולם.

"שעת נעילה", שבישראל תשודר החל מיום שני הבא, 19 באוקטובר, מתארת את ימי הקרב במלחמת יום הכיפורים, ומבעד לעיני החיילים בחזית מגוללת את סיפורי החברות, ההקרבה והאהבה של הגיבורים והגיבורות, החיילים שמצאו עצמם לבדם מול צבא סוריה, כשסכנת חורבן הבית מרחפת מעל משפחותיהם בעורף. ברגעי השיא של הסדרה נקלעים הגיבורים לקרב הגורלי בעמק הבכא. קרבות הבלימה, שבהם לחמו 1,600 טנקים סוריים נגד 200 טנקים ישראליים, שוחזרו בפעם הראשונה בטלוויזיה.

הסדרה "שעת נעילה". ורד אדיר,
הישג גדול נוסף ליצירה הישראלית. "שעת נעילה"/ורד אדיר

את הסדרה כתבו רון לשם, עמית כהן ודניאל אמסל יחד עם הבמאי ירון זילברמן ("ימים נוראים", "כלים שלובים"), ומככבים בה ליאור אשכנזי, אביב אלוש, מאור שוויצר, עופר חיון, אימרי ביטון, ג'וי ריגר, עומר פרלמן, לי בירן, שחר טבוך, עידו ברטל, תום אבני, אוהד קנולר, עמי סמולרצ'יק ורבים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully