וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מרגשות למעריצים: "דקסטר" חוזרת לעונה נוספת

15.10.2020 / 9:39

כשבע שנים לאחר שירדה מהמסך, "דקסטר" של רשת שואו טיים תחזור למסך כמיני סדרה חדשה בת 10 פרקים בסתיו 2021. מייקל סי הול ישוב לתפקיד הראשי של הרוצח הסדרתי. הסדרה צפויה להמשיך מאותו מקום שבו הסתיימה בסוף העונה השמינית

yes

הסדרה "דקסטר" של רשת שואו טיים חוזרת לטלוויזיה - שבע שנים לאחר ירידתה. היא תשוב למסך כמיני סדרה חדשה בת 10 פרקים בסתיו 2021, ומייקל סי הול ישוב לתפקיד הראשי של חוקר משטרה המנהל חיים כפולים כרוצח סדרתי שהורג בין השאר רוצחים שחמקו מעונש.

דרמת הפשע, המבוססת על הרומן "דקסטר חולם חלומות אפלים" מאת ג'ף לינדסי, שודרה במשך שמונה עונות, בין השנים 2006 ל-2013. היא עובדה למסך על ידי התסריטאי ג'יימס מאנוס ג'וניור, ויוצריה הראשיים הם הם המפיקים בפועל דניאל סרון וקלייד פיליפס, שצפויי להוביל גם את סדרת ההמשך.

דקסטר. GettyImages
התאכזב מהפינאלה. מייקל סי הול/GettyImages

נשיא שותף של רשת שואוטיים, כארי לוין, מסר לתקשורת הזרה כי הרשת הסכימה להחזיר את הסדרה רק אם תימצא דרך יצירתית ראויה, וכי הם הצליחו למצוא אותה. העלילה צפויה להמשיך מאותו מקום שבו הסתיימה העונה השמינית. בפרק הסיום שלה המשטרה הגיעה למסקנה שדקסטר מת, אולם ברגעים האחרונים התגלה כי הוא שרד וחי בשם חדש כחוטב עצים באורוגון. רבים חשו אכזבה מהפרק האחרון, ובהם סי הול עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully