וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ יאיר גולן לא מתנצל בפני עמית סגל: "אתה שותף לעבריין לכאורה"

15.10.2020 / 9:53

ח"כ יאיר גולן לא נענה לדרישת עמית סגל וחדשות 12 להתנצל על טענתו כי הכתב הפוליטי הוא חלק מ"פשע מאורגן". גולן: "מר סגל הצעיר, אתה שותף לעבריין לכאורה, ומנסה לייצר עבורו סדר יום ציבורי שקרי". סגל: "שכחת לכתוב שתוותר על החסינות"

קטע מתוך "אברמוביץ' וסגל עושים שלום", עם אמנון אברמוביץ' ועמית סגל/קשת 12

ח"כ יאיר גולן מסרב להתנצל. כזכור, עמית סגל וחדשות 12 שיגרו אליו אמש מכתב התראה לפני תביעה ודרשו כי יחזרו בו מציוציו, לפיהם הכתב הפוליטי הוא חלק מ"פשע מאורגן" בצד ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר.

היום, חבר הכנסת מטעם המחנה הדמוקרטי חזר על דבריו: "אז עמית סגל עלה להתקפה, והגיש נגדי תביעת דיבה. עיתונאי החצר של בלפור, האיש הממונה על הספינים התקשורתיים עבור נתניהו, סבור שאין זה ראוי שאפילו ארמוז על שותפותו בארגון העברייני שמקיף את ראש הממשלה, לדעתי כמובן. אז מר סגל הצעיר, אומר הבוקר ובמיוחד עבורך את הדברים הבאים: אתה שותף לעבריין לכאורה, אתה מנסה לייצר עבורו סדר יום ציבורי שקרי ובלתי חשוב כדי להסיט ממנו את הביקורת על כישלונותיו המתמשכים".

"כן", הוסיף ח"כ גולן, "אני חושד בך בתיאום מלא עם האבא או בנו או עם שניהם, וכן אני ממש משוכנע שמזמן זנחת נורמות עיתונאיות ראויות. אתה מייצג בדיוק את מה שאני נלחם כנגדו - השחתת המרחב הציבורי, וזריעת כאוס במערכות השלטוניות בישראל. אה, כמעט שכחתי, בהצלחה עם תביעת הדיבה. אני ממש אוהב שמתקיפים אותי זה מעיר בי את נפש הלוחם".

יצויין כי בניגוד לדברים שכתב גולן, לפי שעה לא הוגשה נגדו תביעת דיבה מצד סגל וחדשות 12 - בינתיים, מדובר רק במכתב התראה לפני תביעה.

בתגובה לדבריו, צייץ עמית סגל בטוויטר: "כנראה נגמרו התווים למשפט 'ועל כן אוותר על החסינות'. חברת החדשות תבחן בקרוב אם 'נפש הלוחם' של חבר הכנסת גולן לא תצהיר על פרופיל נמוך כדי להימנע מהקרב".

ח"כ יאיר גולן והעיתונאי עמית סגל. ראובן קסטרו, צילום מסך, ראובן קסטרו
ח"כ יאיר גולן והעיתונאי עמית סגל/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו, צילום מסך

הסערה החלה אתמול (רביעי) כשח"כ גולן כתב בטוויטר: "אתמול בערב עמית סגל פרסם הקלטות מביכות של מנדלבליט מלפני שנים. הבוקר מיקי זוהר מאיים שאם מנדלבליט לא יבטל את משפט נתניהו יפורסמו עוד הקלטות. עכשיו זה ברור איך הארגון עובד - נתניהו אוסף את ההקלטות, עמית סגל מפרסם ומיקי זוהר מאיים. פשע מאורגן".

בתגובה לכך, היועץ המשפטי של חדשות 12 שלח אתמול בצהריים מכתב לח"כ גולן ובו כתב: "הפרסום אשר מאשים את חדשות 12 ומר סגל, שעשו את עבודתם העיתונאית נאמנה, כי הם חלק מארגון של פשע מאורגן, בלשונך, הינו פרסום שקרי, דיבתי ופוגעני, אשר עולה כדי לשון הרע חמורה ביותר על חדשות 12 ועל מר סגל (...). הינך נדרש בזאת לפרסם לאלתר התנצלות על הפרסום הפוגעני בפני חדשות 12 ובפני מר סגל, בנוסח שיוסכם עמם, וזאת באותו מקום שבו נעשה הפרסום הפוגעני. בכל האמור במכתבי זה אין כדי לגרוע ממכל טענה או זכות העומדות לחדשות 12 ולמר סגל על פי כל דין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully