וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא משה איבגי: "זגורי אימפריה" תחזור לעונה שלישית

18.10.2020 / 16:39

5 שנים וחצי לאחר סיום העונה השנייה של "זגורי אימפריה" של HOT, יוצר הסדרה מאור זגורי החל לעבוד על עונה חדשה, בה יסופר על המשפחה בימי קורונה. לסדרה תוכננה עונה שלישית כבר ב-2016 אך צילומיה הופסקו בגלל פרשת התקיפות המיניות של משה איבגי, שלא לוהק לעונה החדשה

זגורי אימפריה/NEXT TV

חמש וחצי שנים לאחר שהסתיימה העונה השנייה של הסדרה "זגורי אימפריה" (HOT), יוצר הסדרה מאור זגורי החל לעבוד על עונה חדשה לסדרה המצליחה - שבה יסופר על המשפחה בימי קורונה. בעונה לא יופיע משה איבגי, שהיה השחקן הראשי בה. הסדרה עלתה לאוויר באפריל 2014 והסתיימה שנה לאחר מכן בחלוף 52 פרקים בשתי עונות שצולמו יחד. לסדרה תוכננה גם עונה שלישית שתוכננה לצאת בשנת 2016, אולם בעקבות פרשת ההטרדות והתקיפות המיניות של איבגי, שנחשפה בוואלה! NEWS בפברואר באותה שנה, הופסקו צילומיה והיא לא שבה לאוויר. במרכז הסדרה סיפורה של משפחת זגורי רוויית המתחים מבאר שבע, הנאבקת להסיר קללה הרובצת על ראשה מאז מות הסבא.

זגורי, שיצר את הסדרה, כתב אותה לצד אורי ויברוד ובעונה השנייה גם ביים אותה. בסטורי שפרסם היום באינסטגרם נראה צילום וידאו של פתיחת קבוצת ווטסאפ "זגורי אימפריה עונה חדשה", והשמות הכלולים בקבוצה כנראה מעידים מי צפוי להופיע בה: עוז זהבי, נינט, יפית אסולין, אורי לייזרוביץ, קובי מימון, ישראל אטיאס, דניאל סבג, אסף בן לולו, אייל שיקרצי והילה ברוש. שמו של איבגי נעדר משם, ובהוט מאשרים כי לא יופיע בעונה הבאה.

זגורי אימפריה. אוהד רומנו,
איבגי לא יחזור לסדרה. כוכבי העונות הקודמות של "זגורי אימפריה"/אוהד רומנו

מ-HOT נמסר היום: "הקלות הסגר הן לא הבשורה המשמחת היחידה להיום. אחרי חמש שנים, ולאחר הסגר האחרון מאור זגורי יחד עם HOT החליטו לחזור לעבוד על עונה חדשה לסדרה המצליחה 'זגורי אימפריה'. בימים אלה יחל הפיתוח לכתיבה, שיספר את הסיפור של המשפחה בתקופת הקורונה ולא בהכרח כאימפריה. העלילה תתמקד בדור הצעיר, במציאות הישראלית החדשה שללא ספק השתנתה ללא היכר מאז הפעם האחרונה שהדמויות האלה נראו על המסך. בהצלחה למאור זגורי ולשאר היוצרים והשחקנים. היידה אימפריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully