וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן כנר, מלאכי חזקיה וצבי סלטון יסיימו את עבודתם בתאגיד כאן

19.10.2020 / 16:10

מגישים ותיקים בתאגיד כאן, שהיו מבכירי רשות השידור - דן כנר, מלאכי חזקיה, איריס לביא, צבי סלטון ודן עופרי - יסיימו את את עבודתם בסוף השנה לאחר הגעתם לגיל הפנסיה. כאן: "מודים להם על תרומתם הגדולה להצלחתו של התאגיד ועל שנים של עבודה מקצועית ודרך משותפת"

דניאל בוק

מגישים ותיקים בתאגיד כאן, מבכירי השדרנים ברשות השידור - דן כנר, מלאכי חזקיה, איריס לביא, צבי סלטון ודן עופרי - יסיימו את את עבודתם בסוף השנה, לאחר הגעתם לגיל הפנסיה. על פי נוהל הפרישה של התאגיד, שאושר לפני כשנה וחצי, מי שהגיע לגיל פנסיה יוצא לפנסיה או יכול לבקש להאריך חוזה, וחלק מהבקשות מאושרות. המגישים תחילה קיבלו את אישור התאגיד להארכת עבודתם, וכעת הודיעו להם כי הסדר זה לא יימשך. כנר ייפרד מהגשת מבזקי החדשות אולם ימשיך להגיש את תכניתו "מתוק מאז" בימי שבת בכאן ב'.

למרות זאת, על אף שגם הם חצו את גיל הפנסיה - המגיש אריה גולן, הכתבת הצבאית כרמלה מנשה והשדרן גדי ליבנה ימשיכו בעבודתם לאחר שהנהלת התאגיד אישרה זאת.

מכאן חדשות נמסר בתגובה: "למרבה הצער, אנו נאלצים להיפרד בסוף השנה משורה של עובדים מסורים, אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, שהגיעו לגיל פרישה ויוצאים לגמלאות, כפי שקורה דרך קבע בכל ארגון גדול. אנו מבקשים להודות להם על תרומתם הגדולה להצלחתו של התאגיד ועל שנים של עבודה מקצועית ודרך משותפת. בימים אלו התאגיד מגבש עבור העובדים הפורשים מסגרת בה יוכלו להפוך לחונכים ולמנטורים לדור השדרנים והעורכים הצעיר, במטרה להעביר הלאה את הידע והניסיון שצברו".

דן כנר. עומר מירון
ימשיך להגיש תכנית שבועית. דן כנר/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully