וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ג'ף ברידג'ס הודיע כי אובחן כחולה בלימפומה

20.10.2020 / 9:23

השחקן האמריקאי הנודע, המוכר יותר מכול מתפקידו בסרט "ביג ליבובסקי", הודיע בטוויטר שחלה בלימפומה, סרטן הפוגע בבלוטות הלימפה. "למרות שמדובר במחלה קשה, אני מרגיש בר מזל שהפרוגנוזה טובה", צייץ ברידג'ס. "אני מתחיל בטיפול ואעדכן אתכם לגבי ההתאוששות שלי"

רויטרס

השחקן האמריקאי הנודע ג'ף ברידג'ס הודיע אתמול (שני) בטוויטר כי אובחן כחולה בלימפומה. "אובחנתי כחולה לימפומה", כתב. "למרות שמדובר במחלה קשה, אני מרגיש בר מזל שיש לי צוות נהדר של רופאים והפרוגנוזה טובה. אני מתחיל בטיפול ואעדכן אתכם לגבי ההתאוששות שלי".

כמפורט באתר האגודה למלחמה בסרטן, לימפומה היא סרטן של בלוטות הלימפה. מערכת הלימפה היא אחת מן הדרכים הטבעיות של הגוף להגן על עצמו מפני זיהומים. היא מורכבת מאיברי לימפה כגון מח עצם, בלוטת התימוס והטחול, וכן בלוטות לימפה המקושרות על ידי רשת צינורות לימפה זעירים. הבלוטות ממוקמות בכל רחבי הגוף.

ג'ף ברידג'ס בבכורת הסרט "אומץ אמיתי". רויטרס
ג'ף ברידג'ס בבכורת הסרט "אומץ אמיתי"/רויטרס

הקריירה ההוליוודית של ג'ף ברידג'ס משתרעת על פני שישה עשורים, במהלכם כיכב בלמעלה מ-70 סרטים. בין היתר שיחק ב"אומץ אמיתי", "סיביסקיט", "לב לא שפוי", "איירון מן" וכמובן "ביג ליבובסקי" של האחים כהן, בו שיחק בתפקיד הראשי את אחת הדמויות הכי מזוהות איתו, "הדוּד" (The Dude). בשנת 2019 קיבל ברידג'ס קיבל פרס ססיל ב' דה-מיל למפעל חיים בטקס גלובוס הזהב, פרס המוענק מדי שנה לאישים שהשפיעו לאורך זמן על עולם הבידור.

בימים אלה ברידג'ס נמצא בשלבי הפקה של סדרת הדרמה "האיש הזקן" של הולו, בה הוא מככב ומפיק בפועל. הסדרה מיועדת להגיע למסך ב-2021, ולא ברור אם תידחה עקב הטיפול שהשחקן נאלץ לעבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully