וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השנה היפה בחיי": הסרטון שמירית הררי ביקשה שיפורסם אחרי מותה

20.10.2020 / 11:30

לפני כשנה, מירית הררי צילמה סרטון פרידה שביקשה שיופץ אחרי מותה. היום, ביום השלושים ללכתה, פורסם הסרטון המצמרר. "עברתי דברים קשים, אבל בשנה הזאת קיבלתי את ההזדמנות להוציא את הטוב שבי, וקיבלתי משמעות. המסר שאני רוצה להעביר לכולם זה לא לפחד"

מירית הררי - סרטון פרידה/צילום: דוברות איכילוב

לפני כשנה, מירית הררי צילמה סרטון פרידה שביקשה שיופץ אחרי מותה. היום, ביום ה-30 ללכתה, פורסם הסרטון המצמרר. "אם אתם רואים את הסרטון הזה, כנראה שהפור נפל", אמרה הררי, רעייתו של שדרן הרדיו דידי הררי. "אני רוצה להגיד תודה על האהבה הענקית שכולם הרעיפו עליי, על התפילות, על החיזוקים".

"זאת השנה היפה בחיים שלי, אין פה ספק", המשיכה הררי, שצילמה את הדברים במהלך אחד האשפוזים שלה באיכילוב. "עברתי דברים קשים, אבל בשנה הזאת קיבלתי את ההזדמנות להוציא את הטוב שבי, וקיבלתי משמעות, לא ידעתי לכמה זמן, אבל המשמעות שקיבלתי בשנה הזו - לא זכיתי לה ב-51 השנים שקדמו לה, וזה הדבר הנפלא ביותר".

מירית הררי סרטון פרידה. דוברות איכילוב, צילום מסך
מירית הררי סרטון פרידה/צילום מסך, דוברות איכילוב

"המסר שאני רוצה להעביר לכולם זה לא לפחד, אני יודעת שזה לא פשוט להפנים דבר כזה, אבל זה אפשרי. תחשבו שאנחנו פה באים לשישים, שבעים, שמונים שנה לא בשביל עוד טיול, או עוד בית או עוד שמלה יפה.

"בעיניי משמעות החיים זה אהבת חינם, לעשות טוב, לחזק אנשים אחרים, להיות צינור שמעביר טוהר, לחשוב לפני שאנחנו כועסים ובכלל, לדעת שאנחנו יוצרים את המחלות עם לחצים ותסכול, ואנחנו יכולים גם להבריא את עצמנו.

"אני זכיתי ליהנות ואני מאחלת לכולם המון בריאות והמון אהבת חינם - זה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully