וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונליין או תחת כיפת השמיים? בפסטיבל הסרטים בערבה מוכנים לשתי האפשרויות

20.10.2020 / 15:15

אירוע הקולנוע הייחודי והמצליח בערבה יתקיים בחודש נובמבר - במתכונת אונליין ואולי גם במתכונת פיזית. התפריט האמנותי יכלול בכורות מקומיות לכמה מן הסרטים הבינלאומיים המדוברים של העת האחרונה

בעשור האחרון, פסטיבל הסרטים הבינלאומי בערבה מתקיים מדי שנה תחת כיפת השמיים, בתנאים המיוחדים של המדבר הדרומי ובהצלחה רבה. גם השנה הוא ייערך, אך זה יהיה בצל הקורונה.

כך או כך, הפסטיבל יתקיים בין החמישה בנובמבר ל-14 לחודש. לכל הפחות, זה יהיה במהדורת אונליין. יוציא אותה לדרך "חברים יקרים", סרטו החדש והמצוין של הבמאי הרוסי אנדריי קונצ'לובסקי, שזכה בפרס מיוחד בפסטיבל ונציה האחרון. גם "לעולם לא יירד עוד שלג" של מלגושה שומובסקה הפולנייה שהוקרן באותו פסטיבל יוצג באירוע, כמו גם "השנה שלי עם סלינג'ר" בכיכובן של סיגורני וויבר ומרגרט קוואלי, שפתח את פסטיבל ברלין האחרון.

התוכנית תכלול כמה בכורות נוספות של סרטים בינלאומיים ויהיה גם סרט ישראלי קצר אחד בהקרנת בכורה - "פרדייז" של אסף סבן, ש"בית בגליל" שלו היה מסרטי הביכורים הטובים של השנים האחרונות.

נוסף לכך, יוקרנו מיטב הסרטים של במאים ובמאיות שכבר הפכו לאורחים קבועים בערבה, למשל הירוקאזו קורה-אדה היפני ("המשפחה שלי"). יהיו גם הקרנות של שלוש קלאסיקות מודרניות תוצרת הארץ: "אוונטי פופולו", "ואלס עם באשיר" ו"חופשת קיץ", ומסגרת משפחתית שתכלול את "קיריקו והמכשפה", "איש הירח" ו"חיי כקישוא".

במידה ותתאפשר הקרנת סרטים במתכונת פיזית, התוכנית תתעשר עם הקרנות נוספות, בהן בכורות ישראליות לשניים מן הסרטים הכי מדוברים בעולם הפסטיבלים בחודשים האחרונים - "עוד סיבוב" של תומאס וינטרברג הדני ו"ניו אורדר" של מישל פרנקו המקסיקאי. כמו כן, תהיה בכורה ישראלית של "הנה אנחנו", סרטו החדש של ניר ברגמן, מן הפייבוריטים הבולטים בפרסי אופיר הקרובים.

הקהל יוכל לרכוש כרטיסים בודדים או מנוי לחמישה או לעשרה סרטים. במהדורת האונליין תהיה כמות מוגבלת של צפיות, וכמובן שגם אם תהיה מהדורה פיזית, המגבלות בה יהיו חמורות עוד יותר.

פרטים נוספים באתר הרשמי.

שנת הסלינג'ר שלי. פסטיבל ברלין,
מתוך "השנה שלי עם סלינג'ר"/פסטיבל ברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully