וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 3 שבועות במחלקת קורונה: שלומי שבת ישוחרר מחר לביתו

22.10.2020 / 15:25

אחרי כמעט שלושה שבועות של אשפוז במחלקת הקורונה של בית החולים בילינסון, צפוי המוזיקאי שלומי שבת להשתחרר מחר לביתו. מצבו הרפואי של שבת השתפר משמעותית בימים האחרונים ורופאיו החליטו לשחררו

קליפ לשיר "בוא הביתה"/בימוי: עוזי ג'ורג', GP; הפקה: Sync Studio; צילום ועריכה - זוהר וענונו

אחרי כמעט שלושה שבועות של אשפוז במחלקת הקורונה של בית החולים בילינסון, צפוי המוזיקאי שלומי שבת להשתחרר מחר לביתו - כך מסר היום (חמישי) דוברו. לדבריו, מצבו הרפואי של שלומי השתפר באופן משמעותי בימים האחרונים ורופאיו החליטו לשחררו לנוח בבית.

בתחילת חודש אוקטובר, כאמור, אושפז שבת לאחר שנדבק בקורונה וחש ברע. לאחר מספר ימים באשפוז חל שיפור במצבו של הזמר בן ה-66 אולם הוחלט להשאירו בהשגחה בבית החולים. לאורך אשפוזו הופצו שמועות על הידרדרות במצבו ואף על מותו, שמועות שהוזמו ללא הרף על ידי מנהליו. "עצוב שבתקופה כל כך רגישה יש עדיין רוע שכזה והפצת שמועות שאין להן שום קשר למציאות. ואהבת לרעך כמוך", מסר איש יחסי הציבור של שבת, עופר מנחם.

שלומי שבת בהלווייתה של מירית הררי, ספטמבר 2020. ראובן קסטרו
רק בריאות. שבת/ראובן קסטרו

לפני כמה ימים הוציא שבת את "בוא הביתה", סינגל חדש בפרויקט "שלומי שבת וחברים", והפעם עם בתו, בנו ואחותו לאה שבת: "בימים מורכבים כאלה, שום דבר לא מחזק אותי כמו מוזיקה, ולכן הקלטתי שיר עם האנשים הכי קרובים אליי", מסר.

  • עוד באותו נושא:
  • שלומי שבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully