וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שתקפה ח"כית: עדי ביטי נשפטה בצבא וקיבלה 5 ימי מחבוש על תנאי

27.10.2020 / 20:07

לאחר שאתמול ח"כ תהלה פרידמן כתבה כי הקליפ של עדי ביטי "מקדם את תרבות האונס ומחליט", הגיבה הזמרת וכתבה: "עצוב שח"כית בישראל חושבת שבנות ישראל צריכות להתלבש כמו באיראן". בתגובה נשפטה הזמרת לדין משמעתי בצה"ל וקיבלה 5 ימי מחבוש על תנאי. צה"ל: "אירוע חמור"

עדי ביטי מתגייסת לצה"ל (צילום: ניר פקין)

הזמרת עדי ביטי נשפטה בדין משמעתי על ידי ראש ענף התרבות בצה"ל לאחר שהתבטאה בחריפות נגד חברת הכנסת תהלה פרידמן. כזכור, אתמול תקפה ח"כ פרידמן את ביטי על רקע קליפ פרובוקטיבי חדש שהוציאה וטענה כי "זו לא תרבות, לא אמנות, זאת סכנה ברורה ומיידית. מחליא". בתגובה הגיבה ביטי בזעם וכתבה בין השאר: "עצוב לי שבשנת 2020 חברת כנסת בישראל חושבת שבנות ישראל צריכות להתלבש כמו באיראן".

החיילת והזמרת עדי ביטי הועמדה כאמור לדין משמעתי וקיבלה עונש של חמישה ימי מחבוש על תנאי לחצי שנה. מדובר צה"ל נמסר:"צה"ל רואה אירוע זה בחומרה, שכן התבטאות כזו ברשת מהווה הפרה של פקודות צה"ל בנושא התנהלות חיילים ברשתות החברתיות".

עדי ביטי. יוטיוב, צילום מסך
נענשה. עדי ביטי/צילום מסך, יוטיוב

אתמול כתבה ח"כ פרידמן בחשבון הטוויטר שלה בהתייחסה לקליפ של ביטי: "גם נשים יכולות לחזק את תרבות האונס. עובדה - עדי ביטי. אני יודעת שהמטרה היתה שנצייץ ונדבר על זה. תאמינו לי שהייתי מעדיפה לא לתת לה את התענוג. אבל אני יודעת שהילדים שלי יראו את זה בכל מקרה. זו לא תרבות, לא אמנות, זאת סכנה ברורה ומיידית עבורנו ועבור הבנים והבנות שלנו. להיפגע ולפגוע. מחליא".

ביטי הגיבה בזעם: "נגמרה הקורונה? חשבתי שיש הרבה דברים להתעסק בהם בתקופה הקשה שאנחנו נמצאים בה. אנשים בלי עבודה, בלי יכולת קיום , מפעלי חיים של אנשים קורסים - והגברת תהלה פרידמן בזה עוסקת. מסתבר שיש הרבה זמן פנוי בכנסת. עצוב לי שבשנת 2020 חברת כנסת בישראל חושבת שבנות ישראל צריכות להתלבש כמו באיראן או בנות הטאליבן. איפה חופש הביטוי, חופש האומנות, וזכותו של כל אדם להתלבש ולהצטלם כרצונו. אני לא מתרגשת מפוליטיקאים, הם מציירים את האמת כפי שבא להם. על דבר אחד אני כן מסכימה עם תהילה - שאכן גם לנשים יש יד ב'תרבות האונס' שכן ציוץ כמו שלה מקשר בין לבוש כזה או אחר, כמקור לגיטימי לאונס".

  • עוד באותו נושא:
  • עדי ביטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully